دانلود کتاب آشیان عقاب کنستانس هون PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب آشیان عقاب کنستانس هون ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب آشیان عقاب کنستانس هون PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، رمان « آشیان عقاب » نوشته کنستانس هِوِن ، به ترجمه ابراهیم یونسی تصویری زنده و پرجزئیات از زندگی اشرافی در اروپا طی دوران روشنگری ارائه می‌دهد .

این داستان جذاب ، سرنوشت لیزا ، دختری انگلیسی با اصالتی اتریشی ، را دنبال می‌کند که پس از مرگ والدینش به دعوت مادربزرگش به وین می‌رود تا در قصری که دوران کودکی مادرش در آن سپری شده زندگی کند . لیزا که در رشته موسیقی تحصیل می‌کند ، به تدریج با دنیای پر رمز و راز اشراف و پیچیدگی‌های زندگی در این جامعه مواجه می‌شود .

آشنایی او با مردی به نام لولیان ، و تجربه‌های جدیدش در این محیط اشرافی ، چالش‌هایی را پیش روی او قرار می‌دهد که زندگی ساده گذشته‌اش در انگلستان هرگز برایش به همراه نداشته است . این رمان که اولین بار در سال1981 منتشر شد، با دقتی خاص به تغییرات اجتماعی و جایگاه زن در اروپا می‌پردازد و موفق شده است جایگاه ویژه‌ای در ادبیات انگلیسی پیدا کند . 

برشی از کتاب آشیان عقاب

چمدانم را آوردند ، مشغول درآوردن وسایلم شدم . آهی از سر آسودگی خاطر سردادم ، و پیرهن چرکم را از تن درآوردم . صورتم را در لگن آب سرد فرو برده بودم که در باز شد و صدایی سرد و نافذی گفت : « لیزا ، برگرد قیافه‌ات را ببینم ! » بارونس فن هلشتاین در سال‌های آخر شصت عمر بود .

هنوز باریک‌اندام و قبراق بود ؛ پیرهن تافته سیاهی به تن داشت ، با حاشیه توری در اطراف گردن ؛ برق دانه‌های جواهر در موهای سفیدی که به دقت آرایش شده بود به‌چشم می‌خورد . من و مادربزرگم یک چند در یکدیگر خیره شدیم ؛ سپس آه کشید و گفت : « به خوشگلی مادرت نیستی ، امّا ای تا اندازه‌ای به او رفته‌ای . چشمات قشنگ‌اند ؛ پوستت هم لطیف است . خوشحالم که می‌بینم مثل بسیاری از زن‌های انگلیسی صورتت را خراب نکرده‌ای . بیا عزیزم ، بیا مرا ببوس . »

گونه‌اش سرد بود و بوی عطری ملایم و گران‌بها از آن به مشام می‌رسید . لحظه‌ای بغلم کرد ، و بعد رهایم کرد و گفت : « بیش از یک هفته است منتظرت هستم . چه‌طور شد دیر کردی ؟ » « قطار چندین روز تو راه ماند … وسیله‌ای هم نبود که اطلاع بدهم … » شکسته بسته توضیح می‌دادم که میان حرفم دوید و با حرکتی تحقیرآمیز گف ت: « اکّ ! نمی‌خواهد بگویی . قطار ! این اختراع مزخرف . من نمی‌دانم این مردم چطور می‌توانند با آن سفر کنند .

خوب ، دیگر … فکرش را نکن . بالاخره رسیدی . زودی لباس بپوش . عده‌ای پایین هستند ؛ می‌خواهم آنها را ببینی » . گفتم : « اوا ، خواهش می‌کنم … حالا نه . نمی‌توانم … باور کن نمی‌توانم ! »

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تالی پولینا سایمونز PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

268 صفحه

نویسنده

کنستانس هون

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آشیان عقاب کنستانس هون PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *