دانلود کتاب اسب سیاه تاد رز واگی اگاس 9 قسمت فایل صوتی

30000تومان

فایل صوتی اسب سیاه تاد رز واگی اگاس 9 قسمت ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اسب سیاه تاد رز واگی اگاس 9 قسمت فایل صوتی توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، اگر می‌خواهید راه‌های متفاوتی را به‌ سوی موفقیت در پیش بگیرید و به جمع موفق‌ترین‌ها بپیوندید ، خواندن کتاب اسب سیاه را به شما توصیه می‌کنیم.

تاد رز و اگی اگاس در این کتاب حوزه‌ی خودسازی و خود یاری ، غلط بودن برخی از باورهای رایج در مورد موفقیت را اثبات می‌کنند و رویکردی نوین را به شما می‌آموزند. زبان ساده، بیان طنز و حالت داستان‌ گونه‌ی این اثر از مشخصه‌های قابل‌ توجه آن به شمار می‌آیند.

فکر می‌کنید راه درست و اصولی برای تبدیل شدن به یک ستاره‌شناس برجسته چه باشد؟ احتمالاً اغلب شما چنین پاسخی می‌دهید: «این‌که فرد به‌سرعت پس از پایان دبیرستان وارد دانشگاه بشود و با تحصیل در رشته‌ی کیهان‌شناسی ، عمر خود را صرف مطالعه در این حوزه کند.»

در مورد خیاط شدن چطور؟ فکر می‌کنید چطور می‌شود یک خیاط برجسته و نوآور شد؟ باز هم ممکن است پاسخ بدهید که بهترین راه برای کسب مهارت در زمینه‌ی خیاطی ، تحصیل در رشته‌ی طراحی دوخت خواهد بود.

خب ، باید بگوییم که اگر پاسخ شما همان‌هایی بود که گفتیم، شما سخت در اشتباهید! دست‌کم مثال‌هایی که در کتاب اسب سیاه (Dark Horse) از زندگی افراد موفق ارائه شده ، نشان می‌دهد که موفقیت لزوماً با رشته‌ی دانشگاهی ارتباط تنگاتنگ ندارد.

خیلی از انسان‌ها بدون گذراندن حتی یک واحد درسی ، به دانشمند یا هنرمندی برجسته بدل می‌شوند. چطور؟ برای این که بدانید چطور چنین چیزی ممکن است ، پیشنهاد می‌کنیم با تاد رز (Todd Rose) و اگی اگاس (Ogi Ogas) تا انتها همراه باشید.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر 13 قسمت فایل صوتی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

MP3

حجم فایل

30 مگابایت

اسم نویسنده

تاد رز واگی اگاس

تعداد فایل

9 قسمت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اسب سیاه تاد رز واگی اگاس 9 قسمت فایل صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *