دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر 13 قسمت فایل صوتی

30000تومان

فایل صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر 13 قسمت ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر 13 قسمت فایل صوتی توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، این اثر ، کتابی فوق‌العاده عالی در مورد نوشتن و خلق کردن است.

اینکه بدانید چه می‌خواهید و به دستش بیاورید. با وجود تمام تحقیقات روی مغز در سال‌های گذشته ، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکره‌ی مغز ، سیستم شبکه‌ای فعال ، و نحوه‌ی عملکرد مغز بشر ، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم.

بنویس تا اتفاق بیافتد این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند ، روی نتیجه تمرکز دارد ، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید.

عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند ، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

تجربه ثابت کرده افرادی که اهداف کتبی دارند از زندگی بهتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. اگر سررشته‌ی امور زندگی‌تان را به دست بگیرید و آن‌ها را اداره کنید می‌توانید به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. با نوشتن ، حوادث اتفاق می‌افتند ، دکتر هنریت آن کلاوسر (Henriette Anne Klauser) به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند ، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید.

شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند ، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است.

راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب سرگذشت حاجی بابای اصفهانی جیمز موریه 12 قسمت فایل صوتی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

MP3

حجم فایل

30 مگابایت

اسم نویسنده

هنریک کلاوسر

تعداد فایل

13 قسمت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر 13 قسمت فایل صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *