دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای مصطفی عابدینی فرد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای مصطفی عابدینی فرد ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای مصطفی عابدینی فرد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،  بیان راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای و موانع آن است.

در این کتاب سعی شده است تمام موضوعاتی که برای ساختن یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای لازم است، بیان گردیده و ایده‌های مختلف برای شبکه‌سازی و بازاریابی چندسطحی و روش‌های مختلف برای یک تجارت چندوجهی ارایه شود.

نگارنده نخست تعریفی از بازار و بازاریابی شبکه‌ای و پیشینه و پیشرفت آن ارایه کرده و سپس نحوه ورود به این بازار و استفاده از فرصت‌ها برای جلب مشتری‌های جدید را بیان نموده است.

نویسنده از بازاریابان خواسته است برای موفقیت در بازاریابی به دنبال معرفی کار و کالای خویش باشند و پیگیری و سماجت بالایی در یافتن بازارهای جدید داشته باشند.

در راه تجارت از ایده‌های جدید و تدابیر نوآورانه بهره‌جویند و برای دستیابی به موفقیت نگرش، باور، تعهد و اشتیاق خود را متحول سازند

فهرست مطالب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای مصطفی عابدینی فرد:

فصل 1 : نتورک مارکتینگ چیست؟

فصل 2 : نتورک مارکتینگ چه چیزی نیست؟

فصل 3 : مفاهیم مربوط نتورک مارکتینگ بزرگ ترین فرصت

 و …

فصل یازدهم: اراده: رمز موفقیت بزرگ ترین موهبت

مزایای خواندن کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای نوشته مصطفی عابدینی فرد:

• آشنایی با اصول و بنیان های بازاریابی شبکه ای: این کتاب به شما در درک مفاهیم کلیدی بازاریابی شبکه ای مانند طرح جبران خسارت، ساخت تیم و بازاریابی محصول کمک می کند .

• یادگیری از تجربیات و استراتژی های افراد موفق: این کتاب شامل داستان ها و تجربیات افراد موفق در بازاریابی شبکه ای است که می توانید از آنها درس بگیرید و در کسب و کار خودتان استفاده کنید .

• بهبود مهارت های بازاریابی و فروش: این کتاب تکنیک های مختلفی را برای بازاریابی محصوالات یا خدمات شما و همچنین جذب و حفظ مشتریان به شما آموزش می دهد .

• ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس: این کتاب پر از داستان های الهام بخش و نقل قول هایی است که می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان در بازاریابی شبکه ای انگیزه دهد .

• آشنایی با چالش های رایج و نحوه غلبه بر آنها: این کتاب چالش های رایجی را که افراد در بازاریابی شبکه ای با آنها روبرو هستند، شناسایی می کند و راهکارهایی برای غلبه بر آنها ارائه می دهد . علاوه بر این، این کتاب می تواند برای افراد در سطوح مختلف تجربه در بازاریابی شبکه ای مفید باشد

• اگر تازه وارد بازاریابی شبکه ای هستید، این کتاب می تواند به شما در درک اصول اولیه و ایجاد پایه ای محکم برای موفقیت کمک کند .

• اگر در حال حاضر در بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنید، این کتاب می تواند به شما در یادگیری استراتژی ها و تکنیک های جد ید برای ارتقای سطح کسب و کارتان کمک کند .

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

64 مگابایت

تعداد صفحات

130 صفحه

نویسنده

مصطفی عابدینی فرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای مصطفی عابدینی فرد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *