دانلود کتاب طولانی ترین روز کرنلیوس راین PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب طولانی ترین روز کرنلیوس راین ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب طولانی ترین روز PDF  توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، طولانی‌ترین روز ”  نوشته‌ی کورنلیوس رایان ، داستانی جامع و مستند از عملیات ” D  Day  ” ، روز 6 ژوئن 1944 ، است که طی آن نیروهای متفقین در سواحل نرماندی فرانسه پیاده شدند .

این عملیات یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تهاجم‌های نظامی در تاریخ جنگ جهانی دوم بود و هدف اصلی آن ، بازپس‌گیری اروپا از دست نیروهای نازی بود .

برشی از کتاب طولانی ترین روز : 

کتاب رایان از طریق مصاحبه‌ها و اسناد ، روایت‌های متعددی از سربازان ، فرماندهان و افراد عادی درگیر در این رویداد بزرگ ارائه می‌ دهد .

او داستان را از دیدگاه‌های مختلفی بیان می‌ کند : از سربازان ساده که برای اولین بار در جنگ شرکت می‌ کردند ، تا فرماندهانی که مسئولیت‌های عظیمی بر عهده داشتند .

رایان به جزئیات دقیقی از برنامه‌ریزی و آمادگی‌هادانلود کتاب طولانی ترین روز کرنلیوس راین PDFی پیش از عملیات می‌ پردازد ، از جمله تصمیم‌گیری‌های پیچیده‌ای که توسط فرماندهان متفقین صورت گرفت و چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه بودند .

همچنین ، او به شرایط سخت و طاقت‌فرسایی که سربازان در سواحل نرماندی با آن روبه‌رو شدند ، از جمله دفاعیات سرسختانه نازی‌ها و آب و هوای نامساعد ، اشاره می‌ کند . 

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب هنگامه ی خشم و جنون تاریه وسوس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

259 صفحه

نویسنده

کرنلیوس راین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب طولانی ترین روز کرنلیوس راین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *