دانلود کتاب پرنسس و ملکه ج. ر.ر. مارتین PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب پرنسس و ملکه ج. ر.ر. مارتین ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب پرنسس و ملکه ج. ر.ر. مارتین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، رمانی کوتاه در ژانر خیال پردازی حماسی اثر جرج آر.آر مارتین که در گلچین ادبی او «زنان خطرناک» در سال 2013 منتشر شده‌ است.

طرح داستانیِ این رمان قدری گسترش یافت، که متعاقباً باعث ایجاد سریال تلویزیونی خاندان اژدها در سال 2022 شد. رقص اژدهایان حماسه ای وصف ناپذیر از کشتار و خیانت و داستانی مهیب و تکان دهنده از قلب تاریک تاریخ است.

روایتی سرشار از کینه و خشم خویشاوندانی که با دندان و خنجر یکدیگر را دریدند؛ این کتاب به سرگذشت زنان تاثیر‌گذاری می‌پردازد که اعمالشان بر رودخانه سرنوشت جهانی که در آن زندگی می‌کنند شکل می‌دهد.

مارتین به عنوان مطرح ترین نویسنده بین این گروه نه تنها در این کتاب که به طور اختصصای به این موضوع می‌پردازد بلکه در همه آثار خود، توجه بسزایی به نقش زنان و اعمالشان در وقایع جهان دارد .

معرفی نویسنده
دبی فورد نویسنده‌ی کتاب‌های خودشناسی و سخنران پرآوازه‌ی آمریکایی است. فورد، در طول زندگی خود، همواره تلاش کرده مردم با نیمه‌ی تاریک وجودشان آشتی کنند و سایه‌ی خودشان را بپذیرند.

کتاب‌های معنوی و شفابخش فورد به‌خاطر تفسیر متفاوتش از تاریکی با استقبال مردم روبه‌رو شده‌اند. معروف‌ترین کتاب دبی فورد «نیمه تاریک وجود» نام دارد که از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده و به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب فرشته ی آبی یوزف فن اشترنبرگ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

90 صفحه

نویسنده

ج. ر.ر. مارتین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب پرنسس و ملکه ج. ر.ر. مارتین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *