دانلود کتاب شب دوازدهم ویلیام شکسپیر PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب شب دوازدهم ویلیام شکسپیر ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

شب دوازدهم ویلیام شکسپیر PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب را در حدود سال های 1599 تا 1601 نوشته که می توان گفت این هم جزو یکی از آثار فاخر او به حساب می آید .

داستان در مورد اورسینیو دوک محبوب ایلیریا می باشد که در دام عشقی افتاده است که او را از خودش بیخود کرده و مرتب در فکر عشق خودش بوده است . عشق او نیز کسی غیر از ” کنتس ” اولیویای زیبای شهر نبود . از یک نظر می توان گفت که دوک بسیار خوش شانس نیز بود .

برای این که کنتس قصری در نزدیکی محل اقامت و کاخ دوک داشت که کار را برای دوک که مرتب سعی می کرد خودش را به او نشان دهد و مقدمات را برای خواستاری کردن از کنتس فراهم کند آسان کرده بود . پیام و هدیه‌ای توسط قاصد جدید خود ، سزاریوی جوان ، برای کنتس می‌فرستد .

اما نمی‌داند سزاریو که به تازگی به خدمت او در آمده در واقع دختری در لباس پسران است با نام واقعی ویولا ! دلیل این کار ویولا نیز این بوده که او نیز عاشق دوک بود و حالا که می دید دوک عاشق دختر دیگری شده است بسیار غم زده و ناراحت شده بود .

تقریبا می توان گفت که ویولا از همان روزهای اول عاشق دوک شده بود و کنتس نیز در این روزها بسیار غمگین بود . با این که او نیز تا حدی به دوک دل بسته بود ، اما از آن جایی که به تازگی برادر خودش را از دست داده بود ، این امر باعت می شد که همیشه حالتی ناراحت و غمگین داشته باشد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شب گریه ی آرام کنزابورو اوئه PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

11 مگابایت

تعداد صفحات

172 صفحه

نویسنده

ویلیام شکسپیر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شب دوازدهم ویلیام شکسپیر PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *