دانلود کتاب اعترافات میناتو کانائه PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب اعترافات میناتو کانائه ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب اعترافات میناتو کانائه PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،

کتاب اعترافات نوشته‌ی میناتو کانائه درباره‌ی معلمی است که فرزند چهارساله‌‌ی وی به وسیله‌ی دو تن از دانش‌آموزانش کشته می‌شود . در پی این حادثه معلم تصمیم می‌گیرد بدون دخالت پلیس موضوع را پیگیری کند . این کتاب برای میناتو کانائه جوایزی همچون هونتایشو ، شرلى جکسون و الکس را به ارمغان آورد .

یوکو موریگوچی یک معلم است که از نامزدش جدا شده و همین موضوع از نظر روحی و روانی او را در شرایط بسیار سختی قرار داده است . یوکو که شخصیت اصلی رمان جنایی اعترافات ( Confessions ) است به جز فرزندش هیچ دلخوشی دیگری در زندگی ندارد اما قتل فرزندش همین دلخوشی را هم از او می‌گیرد .

او دیگر دلیلی برای ماندن در آن مدرسه ندارد و تصمیم گرفته که آنجا را برای همیشه ترک کند . البته یوکو قرار نیست بی‌سروصدا از آن مدرسه برود و نقشه‌ای در سر دارد . آخرین کلاس درس او یک کلاس معمولی نخواهد بود و اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد و اسرار بسیاری فاش خواهد شد . یوکو دیگر به یک چیز فکر می‌کند و آن انتقام است .

رمان اعترافات شش بخش را دربرمی‌‌گیرد و راوی‌های متعددی دارد که هر کدام روایت خود را از ماجرا ارائه می‌دهند و ابعاد گوناگون ماجرا برای شما آشکار می‌شود . شخصیت‌های اصلی این اثر به یاد ماندنی نوجوانان هستند و همین موضوع به رمان اعترافات جنبه‌های روانشناسانه‌ی بسیاری اضافه می‌کند .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب متافیزیک چیست مارتین هایدگر PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

208/5 کیوبایت

تعداد صفحات

290 صفحه

نویسنده

میناتو کانائه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اعترافات میناتو کانائه PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *