دانلود کتاب معصوم دوم هوشنگ گلشیری PDF

مجانی !

پی دی اف کتاب معصوم دوم هوشنگ گلشیری ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب معصوم دوم هوشنگ گلشیری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، یکی از مهم ترین ویژگی های داستان مدرن معاصر استفاده از صنعت روایی فراوان در آن است. نویسندگان مدرن روزگار معاصر برای عرضه هستی شناسی تازه خود همواره از روش های راه پیچیده بهره گرفته اند و از روایت های کلاسیک و خطی شده های پیشین دوری جسته اند. 

گلشیری با به تصویر کشیدن زندگی معصوم دوم، مردی که در تلاقی باورها و تردید های خود گرفتار شده، عمق روان‌ شناختی شخصیت‌ ها را به طرزی بی‌ نظیر و منحصر به فرد نشان می‌ دهد.

در “معصوم دوم”، گلشیری نه تنها به روایت ساده‌ ی حوادث اکتفا نمی‌ کند، بلکه با استفاده از تکنیک‌ های داستان‌ نویسی پیشرفته، نظیر جریان سیال ذهن و گفتگوی درونی، به لایه‌ های عمیق‌ تری از وجود انسان نفوذ می‌ کند.

او با خلق فضای راز آلود و نمادین، خواننده را وادار می‌ کند تا به تامل و تفکر درباره موضوعات مهمی چون هویت، ایمان، و سرنوشت بپردازد. نثر گلشیری در این کتاب به حدی زیبا و شاعرانه است که هر جمله آن همچون تکه‌ ای از یک شعر بلند و زیبا به نظر می‌ رسد.

گلشیری با دقت و هنرمندی خاصی، صحنه‌ ها و تصاویر را توصیف می‌ کند، به گونه‌ ای که خواننده می‌ تواند به راحتی خود را در میان شخصیت‌ ها و مکان‌ های داستان احساس کند. او با استفاده از زبان غنی و پر از استعاره و تمثیل، به کتاب “معصوم دوم” جانی تازه و بی‌ نظیر می‌ بخشد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جادوگران بازار نوین جک د شواگر 27 قسمت فایل صوتی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

18 صفحه

نویسنده

هوشنگ گلشیری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب معصوم دوم هوشنگ گلشیری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *