دانلود کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت انگیز دنیل ز. لیبرمن PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت انگیز دنیل ز. لیبرمن ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت انگیز دنیل ز. لیبرمن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، چرا بی آنکه دلیلش را بدانیم به کسی دل می‌بندیم و زمانی که وصال می‌یابیم ، دوران وصل برای‌مان کوتاه است ؟ چرا این‌گونه شخصی با ویژگی‌ها و تمایلاتی این چنین هستیم ؟

چرا به جای لذت بردن از داشته‌هایمان مدام در دل آرزوی چیزهایی را داریم که در دسترسمان نیستند ؟ دانیل زد . لیبرمن و مایکل ای . لانگ در کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت‌ انگیز به شما پاسخ می‌گویند .

دانیل زد . لیبرمن ( Daniel Z. Lieberman ) و مایکل ای . لانگ ( Michael E. Long ) در کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت‌انگیز ( The Molecule of More ) با بهره‌گیری از جالب‌ترین و مستندترین یافته‌های علمی و منابع در دسترس ، به بررسی ساختار مولکول دوپامین ، شیوه‌ی ساز و کار و تأثیر آن بر زندگی روزمره‌ی انسان‌ها پرداخته‌اند . قلمرو علم بسیار آشفته و گاهی نیز دارای ابهام است .

از این رو، دانشمندان علوم اعصاب نیز ناچارند برای ترسیم مدلی قابل درک ، برخی از مطالب را ساده‌سازی کنند . نویسندگان کتاب پیش رو نیز برای سهولت درک ، مطالب کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت‌ انگیز را با زبانی شیوا و ساده بیان کرده‌اند .

برشی از کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت انگیز :

هر تیپ شخصیتی معمولاً نوع خاصی از رابطه را ترجیح می‌دهد . افراد مایل به رابطه کارگزارانه معمولاً « سرد و دور » و اشخاص مایل به رابطه دوستانه « گرم و عاطفی و اجتماعی و علاقه‌مند به حمایت از دیگران » هستند .

افرادی از هر دو نوع رابطه خوششان می‌آید رهبرانی مهربان و مددکارند مانند بیل کلینتون و رونالد ریگان . کسانی که در برقراری رابطه کارگزارانه مهارت کمتری دارند معمولاً خوش‌برخورد هستند و رفتار دوستانه دارند .

اما آن‌هایی که اهل برقراری رفتار دوستانه نیستند و ترجیح می‌دهند رابطه کارگزارانه داشته باشند ، افرادی « سرد و بی‌اعتنا به حال دیگران » هستند . کسانی هم که در هر دو نوع رابطه ضعیف باشند ، افرادی منزوی و گوشه‌گیرند .

هدف رابطه کارگزارانه تسلط بر محیط برای به دست آوردن حداکثر منابع ممکن است و این رابطه با واسطه دوپامین به وجود می‌آید .

تسلط از دید بیشتر انسان‌ها روندی فعال و حتی تهاجمی است ، اما همیشه این گونه نیست . برای سیستم دوپامین اهمیتی ندارد که چگونه چیزی به دست می‌آید ، این سیستم فقط می‌خواهد به هدف خود برسد . بنابراین یک رابطه کارگزارانه ترجیح می‌دهد خاموش بماند تا به اهداف خود برسد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب گامبی وزیر والتر تویس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

17 مگابایت

تعداد صفحات

358 مگابایت

نویسنده

دنیل ز. لیبرمن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دوپامین ، مولکولی با خواص شگفت انگیز دنیل ز. لیبرمن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *