دانلود کتاب کودالاین نیل گیمن PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب کودالاین نیل گیمن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب کودالاین نیل گیمن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اگر در دنیای موازی با پدر و مادرتان ملاقات کنید، چه حسی خواهید داشت؟!

نیل گیمن نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز با نوشتن کتاب کورالاین ما را با ماجراهای هیجان‌انگیز و ترسناک دخترکی همراه می‌کند که با کشف راز اتاق مهمان به دنیای جدیدی وارد می‌شود.

آن هم به کمک یک سنگ سوراخ و گربه‌ای خنگ! کتاب کورالاین برنده‌ی جوایز مختلفی همچون جایزه‌ی هوگو شده است.

درباره‌ی کتاب کورالاین :

کتاب کورالاین (Coraline) روایتی جذاب و متفاوت از دنیاهای ناشناخته است که نیل گیمن (Neil Gaiman) با هنرمندی خاص خودش آن را نوشته.

کورالاین دختربچه‌ی کنجکاوی است که به همراه خانواده‌اش به یک خانه قدیمی اسباب‌کشی می‌کند. اما آن‌ها در خانه جدیدشان تنها نیستند.

در طبقه‌ی همکف دو پیرزن زندگی می‌کنند که زمانی بازیگر تئاتر بوده‌اند و در طبقه‌ی بالا هم پیرمرد دیوانه‌ای سکونت دارد که نامش بوبو است و فکر می‌کند معلم موش‌هاست!

پدر و مادر کورالاین آدم‌های همیشه گرفتاری هستند که تمام وقت خودشان را به انجام کار و پول درآوردن می‌گذرانند و به‌همین‌خاطر هم ترجیح می‌دهند کورالاین وقتش را با پیرزن‌ها و آقای بوبو بگذراند.

این‌طوری دیگر جایی را به هم نمی‌ریزد و پدر و مادر کورالین می‌توانند مثل همیشه به او بی‌محلی کنند و سرگرم کار خودشان شوند.

آن‌ها هیچ‌وقت با کورالاین بازی نمی‌کنند و او مجبور است خودش را سرگرم کند. دخترک برای آنکه تنهایی‌اش را بگذراند، به گشت‌وگذار در خانه مشغول می‌شود و همه‌ی سوراخ و سمبه‌های آن را می‌جورد تا اینکه به یک اتاق قفل شده می‌رسد!

اتاقی که وقتی در آن را باز می‌کند با یک دیوار آجری بر می‌خورد و این آغاز ماجراهای کورالاین است!

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب استثناء و قاعده برتولت برشت PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

117 صفحه

نویسنده

نیل گیمن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کودالاین نیل گیمن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *