دانلود کتاب سه سرباز جان دس پاسوس PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب سه سرباز جان دس پاسوس ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

کتاب سه سرباز جان دس پاسوس PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ،سه سرباز از “جان دوس پاسوس”، تصویری جدید را از تجربه ی آمریکایی ها در جنگ جهانی اول ارائه می دهد. که از هر گونه ایده آل گرایی به دور است.

این کتاب در شش بخش نوشته شده که عناوین آن عبارتند از :

  • ساخت قالب
  • فلز سرد می شود
  • ماشین ها
  • زنگار
  • جهان بیرون
  • زیر چرخ ها

درون مایه ی داستان که رفتاری ماشین وار با سربازان می باشد، در سراسر داستان طنین انداز بوده و خواننده بیهودگی مقاومت در برابر قدرت مکانیکی ارتش را حس می کند.

راوی تجربیات “سه سرباز” را با نام های اندروز که یک نیویورکی فارغ التحصیل از هاروارد بوده و به شدت در زمینه ی موسیقی با استعداد است.

کریسفیلد که یک بچه کشاورز از ایندیاناست و فوزلی که یک ایتالیایی-آمریکایی است، روایت می کند.
قدرت نگارشی “جان دوس پاسوس” در توانایی تلفیق توصیفات دقیق با افکار شخصیت هایش نهفته است. علی الخصوص افکار اندروز که بین علاقه ی قلبی اش به آهنگسازی و قدرت ارتش که تک تک حرکاتش را کنترل می کند، در ستیز است.

“جان دوس پاسوس” عالم جنگ را با بینشی شفاف به تصویر می کشد و “سه سرباز” جایگاه خود را در کنار آثار بزرگی که در زمینه ی جنگ جهانی اول نوشته شده اند، پیدا می کند.

“جان دوس پاسوس” نیز بخشی از همان نسلی است که “ارنست همینگوی” و “فورد مادوکس فورد” را تحویل اجتماع داده است و “سه سرباز” داستانی است که ترس و جاه طلبی، تطبیق یافتن و عصیان، فرار و خشونت، بار سنگین احساسی و اثرات وحشیانه و انسانیت زدای یک هنگ ماشین جنگی را بر سربازان ساده و معمولی نشان می دهد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پتر زبورگ آندری بیه لی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

47 مگابایت

تعداد صفحات

792 صفحه

نویسنده

جان دس پاسوس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سه سرباز جان دس پاسوس PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *