دانلود کتاب شبکه آلیس کیت کوئن PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب شبکه آلیس کیت کوئن ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب شبکه آلیس کیت کوئن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، چارلی و ایو دو شخصیت اصلی این کتاب هستند و هر فصل به صورت یکی در میان ، از زبان آن‌ها روایت می‌شود .

این دو قهرمان در دوره‌های تاریخی متفاوتی زیسته‌اند و کشف نقاط مشترک میان داستان زندگی آن دو از نگاه شما یکی از جذابیت‌های رمان شبکه آلیس ( The Alice Network ) است .

نامه‌ها ، پرونده‌های دادگاه ، خاطرات و … آن‌ها می‌توانند مرده را زنده کنند و به تاریخ جانی دوباره ببخشند . کیت کوئن برای نوشتن این رمان پرفروش و محبوب از حوادث تاریخی الهام گرفته است . سبک روایت جزءگرایانۀ او به گونه‌ای است که گویی در حال تماشای یک فیلم تاریخی هستیم .

چارلی سنت کلر دختری دانشجوست که به تازگی باردار شده است و از خانواده‌اش رانده می‌شود . او که تنها زندگی می‌کند از آمریکا راهی اروپا می‌شود تا بتواند دخترخاله‌اش را که همچون خواهرش او را دوست می‌داشت بیابد .

در بحبوحه جنگ ، دخترخالۀ چارلی در فرانسه که تحت اشغال نازی‌ها بود ناپدید شد ! چارلی همچنان امیدوار بود ردی از دخترخاله مجبوبش بیابد و سفر پرماجرای خود را به لندن و سپس پاریس آغاز کرد .

برشی از کتاب شبکه آلیس :

از آن‌جایی‌که رنه نمی‌توانست برای همیشه او را نگه دارد ، از طرفی خون همه‌جا را برمی‌داشت ، ‌رستوران بسته می‌ماند و به‌دنبال آن کارش کساد می‌شد و پولی درنمی‌آورد و همسایه‌ها هم شروع می‌کردند به مشکوک‌شدن که این همه صدا از این ملک از کجاست . او تا حدی مجبور بود در این بازی تسلیم شود .

او یا باید ایو را به آلمان‌ها تسلیم می‌کرد یا او را می‌کشت . دیگر ایو آب از سرش گذشته بود و برایش اهمیتی نداشت . در هر دو حالت دردش متوقف می‌شد یا تسلیم می‌شد و یا می‌مرد .

نجوایی آمد که ، طاقت بیار . با صدای لی‌لی ؛ لی‌لی هرگز او را ترک نمی‌کرد . طاقت بیار ، میناکوچولو . طاقت‌آوردن در برابر آلمان‌ها ، هنگامی‌که آن‌ها او را دستگیر کرده بودند ، بازی متفاوتی بود . برخلاف رنه ، آن‌ها این توانایی و قدرت را داشتند که دروغ‌های او را بررسی کنند ، و صحت آن را بازبینی نمایند .

اما او نمی‌دانست که غیر از دردهایی که این‌جا به سرش آمده بود ، چه چیزهای دیگری انتظارش را می‌کشید . طاقت بیار . واقعاً این ساده بود . دیگر نیازی به تظاهر نبود ، لاپوشانی لازم نبود ، نمی‌شد لبه پرتگاه راه رفت .

ایو از لبه پرتگاه گذشته و اکنون وسط دره بود، ‌اما حداقل ، دیگر نیازی به دروغ گفتن بیش‌تر نبود . فقط باید تحمل می‌کرد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب نامه به پدر فرانتس کافکا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

62 مگابایت

تعداد صفحات

628 صفحه

نویسنده

کیت کوئن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شبکه آلیس کیت کوئن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *