دانلود کتاب 21 درس برای قرن بیست و یکم یووال نوح هراری PDF

مجانی !

پی دی اف کتاب 21 درس برای قرن بیست و یکم یووال نوح هراری ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب 21 درس برای قرن بیست و یکم یووال نوح هراری PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب 21 درس برای قرن 21 ، اثری نوشته ی یووال نوح هراری است که نخستین بار در سال 2018 منتشر شد.

این کتاب ، کاوشی جامع و دقیق درباره ی مهمترین مسائل دنیای امروز و آینده ی بشر است. با توجه به پیشرفت سرسام آور تکنولوژی و ظهور امکانات و قابلیت های جدیدی که هم می توانند مفید باشند و هم تهدیدکننده ، هراری در این اثر خواندنی به چالش های پیش روی انسان ها برای کنترل زندگی خود در مواجهه با تغییرات مداوم و گاها گیج کننده ی زندگی مدرن می پردازد و سوالاتی را مطرح می کند که مجبوریم روزی از خودمان بپرسیم ، البته اگر می خواهیم به بقایمان ادامه دهیم.

هراری در بیست و یک فصل جذاب و تفکربرانگیز ، از ایده های مطرح شده در دو اثر پرفروش قبلی خود بهره می گیرد و مسائلی حیاتی در زمانه ی حال و آینده را مورد بررسی قرار می دهد:

وقتی دائما تحت نظر هستیم ، چگونه می توانیم آزادی عمل خود را حفظ کنیم؟ نیروهای کار در آینده به چه شکلی خواهند بود؟ چگونه باید با خطر تروریسم مواجه شویم؟ چرا دموکراسی لیبرال در خطر است؟

برشی از کتاب 21 درس برای قرن بیست و یکم

«بخش زیادی از زمین ، زیر پرچم کسانی است که به منافع دیگر ساکنین جهان توجه چندانی ندارند. حتی در آزادترین کشورها نیز افراد زیادی را مشاهده می‌کنیم که تحت فشار فقر ، مورد خشونت قرار گرفته و سرکوب می‌شوند. با این‌حال ، انسان‌ها در یک چیز با هم اشتراک دارند؛ بدین صورت که انسان‌ها بی‌صبرانه منتظر شنیدن داستانی هستند که بتواند تاریخ گذشته را به‌خوبی توصیف کند و پیش‌بینی درستی از آینده داشته باشد.

در طول قرن 21 ، حزب «کمونیسم» ، «فاشیسم» و «لیبرالیسم» با داعیه برتری با یکدیگر ، رقابت کردند. داستانی که فاشیستان برای بشر نوشته بودند ، در طول جنگ جهانی دوم ، به‌دست فراموشی سپرده شد؛ بعد از آن ، کمونیسم نیز آرام‌آرام چمدان‌هایش را برای رفتن به گوشه عزلت بست؛ آنچه که ماند ، دستورالعملی برای آینده جهان بود که «لیبرالیسم» نام گرفت.

داستان لیبرالیسم، حکایت آزادی نسل بشر بود. «لیبرال» به جهانی می‌اندیشید که هر انسانی بدون اطاعت بی‌چون و چرا از سنت‌ها و کشیشان متعصب ، آزادی تفکر و عمل داشته باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

377 صفحه

نویسنده

یووال نوح هراری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب 21 درس برای قرن بیست و یکم یووال نوح هراری PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *