دانلود کتاب چشم هایت سیر سدریک PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب چشم هایت سیر سدریک ، برای دانلود کلیک کنید .

توضیحات

کتاب چشم هایت سیر سدریک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ چشم‌ هایت ” یکی از آثار برجسته سیر سدریک است که با ترکیب ماهرانه‌ ای از وحشت ، تعلیق و روانشناسی ، توانسته داستانی مهیج و پرکشش را به خوانندگان ارائه دهد .

او توانسته با کتاب‌ های خود جوایز و افتخارات متعددی کسب کند . این کتاب برای علاقه‌ مندان به ژانر وحشت و داستان‌ های پیچیده و پر از تعلیق توصیه می‌ شود . کتاب “ چشم‌هایت ” داستان توماس را دنبال می‌کند ، مردی که مدتی است دچار کابوس‌ های وحشتناک و آشفته‌ای شده است .

برشی از کتاب چشم هایت : 

کتاب “ چشم‌هایت ” داستان توماس را دنبال می‌ کند ، مردی که مدتی است دچار کابوس‌ های وحشتناک و آشفته‌ای شده است . این خواب‌ ها ، شب‌ ها او را بیدار می‌کنند و باعث می‌ شوند که او نتواند به درستی بخوابد .

پس از شرکت در یک جلسه هیپنو تیزم برای حل مشکل بی‌خوابی‌ اش ، او به یک بصیرت دردسرساز دست می‌یابد ؛ او در خواب می‌بیند که زن جوانی را شکنجه می‌کند .

توماس با اطمینان به اینکه این خواب‌ها نشانه‌ ای از وقوع یک قتل واقعی هستند ، تصمیم می‌گیرد به دنبال قربانی بگردد و مانع از وقوع این جنایت شود .

اما هرچه بیشتر پیش می‌رود ، بیشتر در تاریکی و کابوس‌ های خود فرو می‌ رود . و نمی‌ داند که آیا این خواب‌ ها واقعی هستند یا فقط زاده‌ی ذهن آشفته‌ اش است . کتاب  “ چشم‌هایت ” نه تنها یک رمان وحشت‌آور است ، بلکه به بررسی روانشناختی انسان‌ ها و ترس‌ های درونی‌ شان می‌ پردازد .

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه ذهن انسان می‌تواند در مواجهه با ترس‌ ها و کابوس‌ هایش واکنش نشان دهد و اینکه مرز بین واقعیت و خیال تا چه حد می‌ تواند مبهم و خطرناک باشد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دختر پشت پنجره گلسرن بودایجی اوغلو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

48/5 مگابایت

تعداد صفحات

366 صفحه

نویسنده

سیر سدریک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چشم هایت سیر سدریک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *