دانلود کتاب درخت بخشنده شل سیلور استاین PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب درخت بخشنده شل سیلور استاین ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب درخت بخشنده شل سیلور استاین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب درخت بخشنده، اثری نوشته ی شل سیلوراستاین است که اولین بار در سال 1964 به چاپ رسید. «روزی روزگاری درختی بود و پسر کوچولویی را دوست می داشت.» و این چنین داستانی پراحساس آغاز می شود. این داستان سرشار از ادراک، توسط شل سیلوراستاین، نویسنده و تصویرگر خوش ذوق و همه فن حریف نوشته شده است.

پسرک هر روز پیش درخت می آمد تا از سیب هایش بخورد، از شاخه هایش آویزان شود و تاب بخورد و زیر سایه اش بخوابد. و درخت خوشحال بود. اما با گذر زمان، پسرک بزرگ می شود و از درخت چیزهای بیشتری می خواهد و درخت، می بخشد و می بخشد و می بخشد.

درخت بخشنده، داستانی لطیف و تأثرانگیز است که نور همدلی در جای جای آن می درخشد. شل سیلوراستاین، داستانی تمثیلی برای همه ی سنین خلق کرده و در آن تصویری تأثیرگذار از هدیه ای به نام بخشیدن و ظرفیت عشق ورزیدن ارائه می دهد.

معرفی سیلور استاین

شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود.

او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد.

نکوداشت های کتاب درخت بخشنده سیلور استاین

  • یک اثر کلاسیک محبوب Barnes & Noble
  • داستان دوست داشتنی شل سیلوراستاین درباره ی یک درخت Brightly
  • تمثیل کلاسیک شل سیلوراستاین از عشق مطلق و از خودگذشتگی Publishers Weekly

برشی از کتاب درخت بخشنده شل سیلور استاین

روزی روزگاری درختی بود / و پسر کوچولویی را دوست می داشت / پسرک هر روز می آمد / برگ هایش را جمع می کرد / از آن ها تاج می ساخت و شاه جنگل می شد / از تنه اش بالا می رفت / از شاخه هایش آویزان می شد و تاب می خورد / و سیب می خورد / با هم قایم باشک بازی می کردند / پسرک هر وقت خسته می شد زیر سایه اش می خوابید / او درخت را خیلی دوست می داشت / خیلی زیاد / و درخت خوشحال بود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مارتین هایدگر راینر روفینگ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

5 مگابایت

تعداد صفحات

30 صفحه

نویسنده

شل سیلور استاین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب درخت بخشنده شل سیلور استاین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *