دانلود کتاب الفبا و جنایت آگاتا کریستی PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب الفبا و جنایت آگاتا کریستی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب الفبا و جنایت آگاتا کریستی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب الفبا و جنایت یکی از موفق ترین و بهترین رمان های آگاتا کریستی است که قاتلی زنجیره ای را معرفی می کند که اخلاق بسیار کثیفی دارد.

عنوان این رمان از راهنمای الفبایی حرکت قطارهای مسافربری گرفته شده است. جنایت هایی که در این داستان صورت می گیرد از قبل به صورت نامه ای برای پوارو فرستاده می شود.

نامه ای از شخصی ناشناس به دست هرکول پوآرو می رسد و به او می گوید که در روز بیست و یکم ماه منتظر یک معمای جدید باشد.

اسکاتلندیارد نامه را جدی نمی گیرد اما صبح روز بیست و دوم خبر می رسد که آلیس آشر در انداور با بیرحمی به قتل رسیده و یک نسخه از راهنمای الفبایی قطارهای مسافربری با صفحات باز روی پیشخوانی در نزدیکی جنازه پیدا شده.  

معرفی آگاتا کریستی :

او با نام مستعار ماری وستماکوت داستان‌های عاشقانه و رومانتیک نیز نوشته‌است، ولی شهرت اصلی او بخاطر 66 رمان جنایی اوست.

داستان‌های آگاتا کریستی، بخصوص آن دسته که در باره ماجراهای کارآگاه هرکول پوآرو و یا خانم مارپل هستند، نه تنها لقب «ملکه جنایت» را برای او به ارمغان آوردند بلکه وی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و مبتکرترین نویسندگانی که در راه توسعه و تکامل داستان‌های جنایی کوشیده‌اند نیز معرفی و مطرح نمودند.

آگاتا کریستی در کتاب رکوردهای گینس مقام اول در میان پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب در تمام دوران‌ها و مقام دوم (بعد از ویلیام شکسپیر)در میان پرفروش‌ترین نویسندگان در هر زمینه‌ای را به خود اختصاص داده‌است.

تخمین زده شده‌است که یک میلیارد از کتابهای او به زبان اصلی (انگلیسی) و یک میلیارد دیگر در ترجمه‌های گوناگون به 103 زبان دنیا به فروش رسیده‌است.

محبوبیت جهانی کریستی به آن درجه‌است که بطور مثال در کشوری چون فرانسه تعداد کتابهایی که از او تا سال 2003 به فروش رسیده بالغ بر40 میلیون جلد بوده‌است.تله موش که یکی از آثار معروف او است برای اولین بار در 25 نوامبر 1952 در لندن (تئاتر آمباسادورها) به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از 50 سال همیشه بر روی صحنه بوده‌است و از این نظر دارای رکورد می‌باشد.

این نمایشنامه تا کنون فقط در لندن بیش از 2000 بار به روی صحنه رفته‌است.در سال 1955 آگاتا کریستی نخستین کسی بود که جایزهٔ استاد اعظم را از مجمع معمایی‌نویسان آمریکا دریافت کرد.

در همان سال نمایشنامه او به نام شاهد پرونده (به انگلیسی: Witness for the Prosecution)‏ به‌عنوان بهنرین نمایشنامه برندهٔ جایزه ادگار گردید.

بیشتر کتابها و داستان‌های کوتاه او (و بعضی‌ها از آنها برای چندین بار) به فیلم درآمده‌اند که از آن میان می‌توان بطور مثال به فیلم‌های قتل در قطار سریع السیر شرق، مرگ در رودخانه نیل و قطار ساعت 4:50 پدینگتون اشاره نمود.

بسیاری از نوشته‌های آگاتا کریستی بطور مکرر برای تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

هرکول پوآروی کریستی به قدری خود را در دل مردم جا کرد که نامش در کنار شرلوک هلمز (مخلوق آرتـور کانن دویل) قرار گرفت و سبک کارآگاهی جدیدی را ابداع کرد. سبکی که بر پایه روانشناسی و روانشناختی بنا شده بود

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب انتخاب جلد اول کایراکاس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

261 صفحه

نویسنده

آگاتا کریستی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب الفبا و جنایت آگاتا کریستی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *