دانلود کتاب سفرهای سلیمان سیرافی از خلیج فارس تا چین جواد صفی نژاد PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب سفرهای سلیمان سیرافی از خلیج فارس تا چین جواد صفی نژاد ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

سفرهای سلیمان سیرافی از خلیج فارس تا چین جواد صفی نژاد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، جواد صفی‌نژاد در9 شهریور 1308شمسی در شهر ری متولد شد.

نیاکان او از لرهای بختیاری بودند. در سال1332در رشته تاریخ و جغرافیا دانشگاه تهران پذیرفته شد و در سال 1336درجه لیسانس را دریافت کرد.

سال 1345 با همکاری نادر افشارنادری بخش مستقل مطالعات و تحقیقات عشایری را پایه‌گذاری کرد. او کاشف شیوه سنتی کشاورزی ایران «بُنه» است.

همکاری با پژوهشکده‌های متعدد علمی، انجام ده‌ها طرح تحقیقاتی چون مطالعات میدانی در میان عشایر، تحقیق دربارهٔ سبزی کاری شهر ری و پیشینه جغرافیایی و تاریخی شمال خراسان و… از جمله فعالیت‌های او است.

ئصفی‌نژاد را پدر مطالعات و پژوهش‌های «قنات» در ایران نامیده‌اند. مردم‌ شناسی ایلات و عشایر لُر و قشقایی از تخصص‌های اوست.

ئاز جمله آثار او می‌توان به کتاب‌های «کتاب جهان‌نما (جغرافیای ایران و جهان)، رافائیل فلوغون، با همکاری غلامرضا سحاب، انتشارات دنیای جغرافیای سحاب»، «نظام سنتی آبیاری در نائین، انتشارات کمیته ملی آبیاری و زهکشی»، «مبانی جغرافیای انسانی، انتشارات امیر کبیر» و… اشاره کرد

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تاریخ تمدن روسو و انقلاب جلد دهم ویل و آویل دوو آفت PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

84 صفحه

نویسنده

جواد صفی نژاد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سفرهای سلیمان سیرافی از خلیج فارس تا چین جواد صفی نژاد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *