دانلود کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم اسکات آدامز PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم اسکات آدامز ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم اسکات آدامز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اسکات آدامز در کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم، به شما خواهد گفت در مسیری که در آن قدم برمی‌دارید، فاصله‌تان تا موفقیت چقدر است. به این ترتیب خواهید توانست تصمیمات پیچیده زندگی را قدری ساده‌تر کنید.

آرزوی او این بود که در این کتاب یک فرمول صد در صدی نتیجه‌ بخش ارائه کند؛ اما متأسفانه قرار نیست زندگی این‌ قدر ساده باشد، از این‌ رو فقط مدلی را تعریف می‌کند که می‌توانید شیوه کنونی زندگی‌تان را با آن مقایسه کنید. حدس می‌زنیم انتخاب نهایی شما ترکیبی باشد از مدل کنونی‌تان به‌ اضافه بخشی از گفته‌های این کتاب. باید به کمک سعی و خطا، تجربه کردن و تشخیص الگوها، شناختی وسیع‌تر پیدا کنید و بهترین راه را برای اداره زندگی‌تان انتخاب کنید.

خلاصه کلام اینکه، اگر در حرف‌ها و ایده‌های متنوع به‌ دنبال سرنخی می‌گردید، این کتاب را حتما بخوانید. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حرف‌هایی در این کتاب زده شود که شما را به جست‌وجو کردن خوشبختی و موفقیت تشویق کند. سعی کنید راه‌های پیشنهادی کتاب را با آنچه در سر دارید، آنچه روال کنونی زندگی‌تان است و توصیه‌های دیگران، مقایسه کنید. در نهایت هم هر کس باید فرمول مخصوص به خودش را پیدا کند.

اگر از یک میلیاردر راز موفقیتش را بپرسید، احتمالا علاقه و اشتیاقش را دخیل می‌داند، چون با این جواب می‌تواند ما را به فکر بیندازد و اظهار فروتنی کند؛ اما می‌دانم اگر کمی بیشتر پرس و جو کنید به شما خواهد گفت که عوامل زیادی همچون خواستن، شانس، سخت کوشی، عزم قوی، هوش بالا و پذیرفتن خطر به او کمک کرده است.

در کله‌تان فرو کنید که هدف‌ها از آن بازنده‌ها و سیستم‌ها از آن برنده‌ها هستند. آن‌هایی که به نظر خوش شانس هستند، در واقع پایبند به روشی هستند که شانس آن را راحت پیدا می‌کند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جاده شخصیت دیوید بروکس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

342 صفحه

نویسنده

اسکات آدامز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم اسکات آدامز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *