دانلود کتاب راشومون و داستانهای دیگر ریونوسوکه آکوتاگاوا PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب راشومون و داستانهای دیگر ریونوسوکه آکوتاگاوا ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

 کتاب راشومون و داستانهای دیگر ریونوسوکه آکوتاگاوا PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ریونوسوکه آکوتاگاوا  یکی از مشهورترین چهره‌های ادبیات ژاپن، خالق این مجموعه داستان کوتاه است که کوشیده با نگارش آن، دریچه‌ای رو به باورهای کهن مردم ژاپن بگشاید .

داستان‌های کتاب حاضر، در عین حال که نشان‌دهنده‌ی آشفتگی‌ها و نابه‌سامانی‌های اجتماعی دوران حیات نویسنده هستند،آینه‌‌ای تمام‌نما برای بازنمایی ادبیات قدیم ژاپن نیز محسوب می‌شوند. این دوگانگی موجب شده تا کتاب پیش‌رو، به اثری پرطرفدار میان مردم ژاپن و ادب‌دوستان سراسر جهان بدل شود .

البته توجه آکوتاگاوا به آثار ادبی نویسندگان پیش از خود، تنها به مضمون و درون‌مایه محدود نمانده و موجب شده تا داستان‌های وی بیشتر حالت نوعی اقتباس را به خود بگیرند. به‌طور مثال داستان کوتاه راشومون، با الهام از دو داستان «کونی کومونو گاتاری» نوشته شده و داستان آش‌یام نیز با اقتباس از داستانی به نگارش درآمده که «شین سوکهی نو» آن را در سال 1916 به انتشار رسانده بود .

بنابراین، می‌بینید که این داستان‌نویس، در واقع وامدار دیگر نویسندگان ژاپنی بوده اما در بازنویسی آثار آن‌ها سعی داشته پا را از دایره‌ی تقلید فراتر بگذارد و جلوه‌ای از روحیات، افکار و زمانه‌ی خود را نیز در آثارش به نمایش بگذارد.  

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب پرده جهنم رینوسکه آکتاگاوا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

135 صفحه

نویسنده

ریونوسوکه آکوتاگاوا

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب راشومون و داستانهای دیگر ریونوسوکه آکوتاگاوا PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *