دانلود کتاب سه تفنگدار الکساندر دوما PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب سه تفنگدار الکساندر دوما ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب سه تفنگدار الکساندر دوما PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این کتاب که شاهکاری مانا در ادبیات دنیاست ، داستان قهرمانی‌های سه تن از تفنگداران لویی شانزدهم ، به نام‌های آتوس ، پورتوس و آرامیس را بازگو می‌کند .

درباره کتاب سه تفنگدار :

این سه تن در ابتدای قصه با جوان دلیری به نام دارتانیان که به تازگی به عضویت تفنگداران سلطنتی درآمده ، درگیر می‌شوند و قرار دوئل می‌گذارند اما قبل از اینکه دوئل را آغاز کنند چند سرباز که از گارد کاردینال ریشیلیو هستند سر می‌رسند و به بهانه غیرقانونی بودن دوئل برای این چهار نفر دردسر و مزاحمت ایجاد می‌کنند .

بنابراین سه تفنگدار و دارتانیان علیه این سربازان که دشمن مشترکشان هستند ، می‌جنگند و دارتانیان با از بین بردن چند تن از این سربازان شجاعتش را نشان می‌دهد . همین موضوع باعث می‌شود که این چهار تن با هم پیمان دوستی ببندند و به بکدیگر قول دهند که در همه‌ی اتفاقات سخت یار و دوست هم باقی بمانند .

این چهار نفر که هر کدام داستان خود را دارند، ماجراجویی‌های بسیاری را تجربه کرده و بارها با مرگ و خطرات بسیار مواجه می‌شوند .

سه تفنگدار برای نخستین‌بار در سال 1844 میلادی و به صورت یک داستان دنباله‌دار در یکی از هفته‌نامه‌های مشهور فرانسوی منتشر می‌شد .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب زندگی پی یان مارتل PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

293/1 کیلو بایت

تعداد صفحات

18 صفحه

نویسنده

الکساندر دوما

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سه تفنگدار الکساندر دوما PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *