دانلود کتاب خدای عقرب ویلیام گولدینگ PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب خدای عقرب ویلیام گولدینگ ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب خدای عقرب ویلیام گولدینگ PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، خدای عقرب، رمانی کوتاه اما تأثیرگذار از ویلیام گلدینگ ، نویسنده‌ی نامدار انگلیسی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات است. این رمان در سال 1954 منتشر شد و به سرعت به یکی از آثار شاخص ادبیات قرن بیستم تبدیل شد. گلدینگ در این اثر، با زبانی شیوا و نمادین، به کاوش در تاریکی‌های روح بشر، قدرت، خرافات و پیامدهای خشونت می‌پردازد.

درباره کتاب خدای عقرب

کتاب “خدای عقرب” (به انگلیسی: “The Scorpion God”) اثر ویلیام گولدینگ نویسنده مشهور بریتانیایی است که در سال 1983 منتشر شد.

این کتاب شامل سه داستان کوتاه است که به‌طور مشترک از نظر موضوعی به تحلیل زندگی، قدرت و تاریکی در درون انسان‌ها می‌پردازد. گولدینگ، که بیشتر به خاطر رمان‌هایش از جمله “آبگین” (Lord of the Flies) شناخته می‌شود، در این مجموعه به بررسی جنبه‌های مختلف انسانی از جمله قسوت و فساد می‌پردازد.

در “خدای عقرب”، گولدینگ با نثر خاص خود، داستان‌هایی تأمل‌برانگیز و با بار فلسفی بالا ارائه می‌دهد که به مسائلی چون قدرت، اخلاق و جنگ می‌پردازند. آثار گولدینگ به خاطر سبک نوشتاری منحصر به‌فرد و توانایی در ایجاد تصویری عمیق از وضعیت انسانی شناخته شده است و این کتاب نیز از این قاعده مستثنا نیست.

درباره نویسنده کتاب خدای عقرب

ویلیام گولدینگ (William Golding) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان قرن بیستم بریتانیا بود که در 1911 در انگلستان به دنیا آمد و در 1993 درگذشت.

او به‌خاطر آثارش که به‌طور عمیق به تحلیل وضعیت انسانی و ابعاد تاریک روان انسان می‌پردازند، شهرت دارد. گولدینگ در جوانی به تحصیل در رشته‌های زبان انگلیسی و ادبیات پرداخت و سپس به عنوان یک معلم و نویسنده به فعالیت ادامه داد.

آثار گولدینگ اغلب به بررسی مفاهیم پیچیده‌ای همچون قدرت، فساد، و جنگ می‌پردازند و به‌ویژه به‌خاطر رمان معروفش، “آبگین” (Lord of the Flies) شناخته می‌شود که در سال 1954 منتشر شد و به تحلیل طبیعت انسان و سقوط به وحشی‌گری در شرایط بحران می‌پردازد.

این رمان به‌دلیل نگاهی تیره و واقع‌گرایانه به طبیعت انسان، تأثیر زیادی در ادبیات معاصر داشته است. گولدینگ در سال 1983، جایزه نوبل ادبیات را به‌خاطر دستاوردهایش در زمینه ادبیات به‌دست آورد و نامش به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان مدرن ثبت شد.

آثار او به‌ویژه به‌دلیل سبک نوشتاری منحصر به‌فرد و تحلیل‌های عمیق انسانی، همچنان مورد توجه و مطالعه قرار می‌گیرند.

برشی از کتاب خدای عقرب

کاسه آسمان خطی نداشت. بر مینای لاجوردی آن لکه ای نبود. حتی خورشید که در آن شناور بود، کاری نمی کرد جز تلفیق عوامل موجود محیط و بدینسان زر و لاجورد در هم می رفت و می آمیخت.

حرارت و نور چون بهمنی از آن فرو می ریخت و همه چیز میان دو رشته صخره بلند چون خود صخره ها بی جنبش بود. آب شط ساکن، کدر و مرده بود. تنها چیزی که نشان از جنبشی داشت، تنوره بخار بود که از سطح آب بر می خاست.

گله های مرغان آبی، بر شش ضلعی های گل رس خشک و ترک خورده کنار رود ایستاده بودند و چون توده رنگارنگی به خلاء خیره شده بودند.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب مستاجر جدید اوژن یونسکو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

92 صفحه

نویسنده

ویلیام گولدینگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب خدای عقرب ویلیام گولدینگ PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *