دانلود کتاب چگونه آهنربای پول و ثروت شویم ؟ آنتونی رابینز فایل صوتی

25000تومان

فایل صوتی کتاب چگونه آهنربای پول و ثروت شویم ؟ آنتونی رابینز ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب چگونه آهنربای پول و ثروت شویم ؟ آنتونی رابینز فایل صوتی توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، «چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم؟» نوشته آنتونی رابینز است. رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند.

اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمی‌دانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی می‌کند و باعث می‌شوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و باز هم به روال گذشته خود برگردند. گذشته‌ای که در آن دیگر خبری از پول، ثروت و استقلال مالی نیست.

آنتونی رابینز در کتاب صوتی «چگونه آهن‌ربای پول و ثروت شویم؟» که اکنون پیش روی شماست می‌گوید:

ما گام‌های موثر، عملی و کاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده‌ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش‌ها و تمرین‌هایی که در پایان هر گام قرار داده شده می‌توانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه‌های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

اکنون وقت عمل است اگر واقعا خواهان این هستی که سرنوشت آینده مالیت را در دست بگیری و بدنبال رسیدن به آرزوها و رویاهایت هستی با این کتاب همراه شو، برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی، برای یک زندگی ایده آل. چون تو لیاقتش را داری … اینک این شما و این کتاب آنتونی رابینز با صدای نازنین آذرسا.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند.

برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

آنتونی رابینز از نوجوانی متوجه استعداد درخشان خود برای سخنرانی در جمع شد و علاقه‌مندی او به نویسندگان الهام‌بخشی مانند دیل کارنگی باعث پرورش این استعداد در او بود که در نتیجه آن، رابینز به‌عنوان رئیس هیئت دانش‌آموزی در دوران تحصیلی خود برگزیده شد.

مشکلات اما آنتونی رابینز را فراموش نکرده بودند و مشکلات خانوادگی و فقر شدید همچنان زندگی او را کاملاً تحت تأثیر قرار داده بودند، مادر او مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر را داشت و چندین ازدواج ناموفق او و آمدورفت ناپدری‌های مختلف تأثیر بسیار مخربی بر روحیه او و برادران و خواهرانش گذاشته بود.

رابینز اما برای کمک به گذران زندگی با کارهای دست‌ساز تلاش می‌کرد تا کمی معیشت خانواده‌اش را بهبود بدهد. این روزها رابینز بیست‌وشش‌ساله به‌عنوان یک نویسنده پرفروش و میلیونر شناخته شود.

بیش از چهار میلیون نفر تاکنون در سمینارهای رابینز شرکت کرده‌اند و بیش از پنجاه میلیون نفر در صد کشور مختلف از آموزش‌های صوتی و تصویری و همین‌طور کتاب‌های آموزشی او تاکنون استفاده کرده و می‌کنند. موضوعات مشترک در بیشتر آموزه‌های او خودسازی و رویارویی با ترس و غلبه بر موانع است.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آهوی بخت من گزل محمود دولت آبادی فایل صوتی

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

MP3

حجم فایل

7 مگابایت

تعداد فایل

11 فایل

نویسنده

آنتونی رابینز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چگونه آهنربای پول و ثروت شویم ؟ آنتونی رابینز فایل صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *