دانلود کتاب وفور کاترین ها جان گرین PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب وفور کاترین ها جان گرین ، برای دانلود کلیک کنید

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب وفور کاترین ها جان گرین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب «وفور کاترین ها» رمانی نوشته ی «جان گرین» است که اولین بار در سال 2006 به انتشار رسید.

وقتی پای روابط عاشقانه در میان باشد، «کالین سینگلتن» به دخترهایی می تواند علاقه مند شود که نامشان «کاترین» است.

و در میان این «کاترین ها» نیز، «کالین» همیشه ناموفق بوده—دقیقا نوزده بار. «کالین» به همین خاطر تلاش می کند قاعده و فرمولی را به وجود بیاورد که خودش امیدوار است از طریق آن بتواند آینده ی هر نوع رابطه را پیش بینی کند، انتقام افراد شکست خورده در عشق را بگیرد، و همینطور دختر مورد علاقه اش را به دست آورد.

عشق، دوستی و یک دوک اتریشی/مجار مرده نیز پس از مدتی وارد ماجرا می شوند و پایانی غافلگیرکننده و به یاد ماندنی را در این داستان رقم می زنند.

«جان گرین» نویسنده 39 ساله‌ی آمریکایی یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین چهره‌های ادبی جهان خصوصا در ژانر «یانگ ادالت» یا نوجوان در سال‌های اخیر بوده است.

«نحسی ستاره‌های بخت ما» (2012) و «شهرهای کاغذی» (2008) دو رمان دیگر این نویسنده در حوزه‌ی ادبیات نوجوان بودند که فروش موفقی داشتند و هر دو تبدیل به فیلم سینمایی شدند.

«نحسی ستاره های بخت ما» از جمله فیلم‌های پرفروش سال2014 بود که با بودجه‌ای ۱۲ میلیونی ساخته شد، اما 307 میلیون دلار در سینماهای جهان فروخت.

کتاب‌های «جان گرین» تاکنون بیش از 45 میلیون نسخه در جهان فروش داشته‌اند و او را به یکی از پردرآمدترین نویسندگان جهان بدل کرده‌اند.

نام این نویسنده آمریکایی در سال‌های 2014، 2015 و 2016 در فهرست پردرآمدترین چهره‌های مشهور مجله «فوربز» آمده است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب انسان و سمبولهایش دکتر کارل گوستاو یونگ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

389 صفحه

نویسنده

جان گرین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب وفور کاترین ها جان گرین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *