دانلود کتاب قدرت شگفت انگیز عواطف شما استر و جری هیکز فایل صوتی

25000تومان

فایل صوتی کتاب قدرت شگفت انگیز عواطف شما استر و جری هیکز صوتی ، برای دانلود کلیک کنید.

توضیحات

کتاب قدرت شگفت انگیز عواطف شما استر و جری هیکز فایل صوتی توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب قدرت شگفت انگیز آرزوهای شما توسط استر و جری هیکس نوشته شده است که آموزه‌های موجودات غیرفیزیکی آبراهام را ارائه می‌کنند.

این کتاب جذاب درباره این است که قصدی عمدی برای هر آنچه در زندگی می‌خواهید داشته باشید، در عین حال انرژی خود را در طول مسیر متعادل کنید.

اما توجه به این نکته مهم است که آگاهی از نیاز به تعادل انرژی بسیار مهمتر از هدف گذاری یا تمرکز بر روی خواسته های نهایی است. و از همین تمایز بسیار مهم است که این اثر به وجود آمده است.

با درک و تمرین موثر فرآیندهای ارائه شده در اینجا، نه تنها به اهداف و نتایج دلخواه خود با سرعت بیشتری دست خواهید یافت، بلکه از تک تک گام های مسیر حتی قبل از تجلی آنها لذت خواهید برد.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که زندگی شما یک سفر مداوم از شادی است، نه یک سری طلسم های خشک طولانی بین لحظات گاه و بیگاه رضایت موقت.

اينكه چگونه از قدرت عواطف خود براي رسيدن به آنچه مي‌خواهيد استفاده ببريد و در عين حال انرژي خود را به حالت تعادل درآوريد و همراه با هنر پذيرش زندگي كنيد. به خود اجازه دهيد احساسات راهنماي شما باشند.

چگونه بايد بخواهيد تا به شما داده شود چنين اتفاق افتاد كه شما همه اين جاييد، و به حيات خود در اين جسم شگفت انگيز، و بر روي اين سياره باشكوه ادامه مي دهيد.

ما مي بايد وجود شما را خوشامد بگوييم. از آن جا كه شما مدتهاست بر روي اين سياره زندگي مي كنيد، ممكن است به نظرتان عجيب بيايد كه ما حالا به شما خوشامد مي گوييم، اما اين كار را مي كنيم.

زيرا قصد داريم به شما دوباره كمك كنيم تا ديدگاه جديدي از حيات، از وجود و از خود به دست آوريد. ما در طول زندگي اتان، درك كاملا” واضحي از شما به دست داريم اما علاوه بر آن اين قابليت را هم داريم تا قدمي به عقب بگذاريم تا به شما و زندگي اتان از ديدگاه وسيع تري بنگريم.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب روز اول قبر صادق چوبک PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

MP3

حجم فایل

9 مگابایت

تعداد فایل

22 قسمت

نویسنده

استر و جری هیکز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب قدرت شگفت انگیز عواطف شما استر و جری هیکز فایل صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *