دانلود کتاب دانشکده های من علی اصغر هلالیان PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب دانشکده های من علی اصغر هلالیان ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب دانشکده های من علی اصغر هلالیان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، در داستان دانشکده‌ های من، نیورنیف دوستش ماکسیم گورکی را متقاعد می‌ کند که به جای رفتن به دانشکده، به قازان برود.

وقتی گورکی به قازان می‌ رسد، متوجه می‌ شود که تحصیل در دانشکده‌ های دوره تزاریسم بسیار پیچیده است و بهتر بود اگر به ایران می‌ رفت.

او به این نتیجه می‌ رسد که تجربیات و خواندنی‌ هایش نقش بسیار مهمی در شکل‌ دهی به افکار و داستان‌ هایش داشته‌ اند. او اظهار می‌ کند که هرگز زحمت زیادی برای خلق داستان‌ های خود نمی‌ کشیده و از تجربیات و دیدگاه‌ های خود برای خلق داستان‌ های عمیق و جذاب استفاده می‌ کند. 

معرفی کتاب دانشکده های من اثر ماکسیم گورکی

سومین قسمت از سه گانه زندگی و سرنوشت ام گورکی، بر اساس رمان زندگی نامه ای به همین نام از نویسنده است. آلیوشا پشکوف برای تحصیل به کازان می آید. دانشگاه برای او رویایی غیرممکن است و بنابراین شروع به جستجوی شغل می کند و مجبور است بدون سرپناه زندگی کند. افکار پشکوف جوان در مورد زندگی کمتر از خود زندگی دشوار نیست. و او در این مسیر مدام ناامید و ناامیدتر می شود.

آلکسی ماکسیموویچ پِشکوف (8 مارس 1868–18 ژوئن 1936) که با نام ماکسیم گورکی شناخته می‌شود نویسندهٔ اهل روسیه و شوروی، از بنیان‌گذاران سبک ادبی واقع گرایی سوسیالیستی، فعال سیاسی و پنج بار نامزد جایزهٔ نوبل ادبیات بود.

پیش از موفقیت در حرفهٔ نویسندگی به مدت پانزده سال در اقصی نقاط امپراتوری روسیه چرخید و به کرات شغل عوض کرد. اثرات این تجربیات بعدها در نوشته‌های او مشهود بودند.

معروف‌ترین آثار گورکی عبارتند از:

  • در اعماق (1902)
  • مادر
  • بیست وشش مرد ویک دختر
  • آوای مرغ طوفان

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خاطرات یک دختر جوان آن فرانک PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

20 مگابایت

تعداد صفحات

292 صفحه

نویسنده

علی اصغر هلالیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دانشکده های من علی اصغر هلالیان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *