دانلود کتاب فروشنده یک دقیقه ای اسپنسر جانسون قسمت 3 فایل صوتی

30000تومان

فایل صوتی کتاب فروشنده یک دقیقه ای اسپنسر جانسون قسمت 3 ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب فروشنده یک دقیقه ای اسپنسر جانسون قسمت 3 فایل صوتی توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، این کتاب شامل تکنیک‌ها ، شیوه‌ها و استراتژی‌های خاصی است که هر شخصی می‌تواند برای بهبود عملکرد فروش خود از آن‌ها استفاده کند .

مضمون اصلی کتاب صوتی فروشنده یک دقیقه‌ای ( The One Minute Sales Person ) بر اساس این جمله است : هنگامی که خریدار راضی باشد ، دیگران نیز راضی می‌شوند ؛ شیوه‌های یک دقیقه‌ای کتاب حاضر نیز طبق این باور شکل گرفته‌ است .

مردم در دنیای امروزی بیشتر از هر دوران دیگری ، در تلاش برای کسب ثروت هستند و سعی دارند برای ماه‌ها و سال‌های آتی خود برنامه‌ای هدفمند داشته باشند تا بتوانند به موفقیت‌های مالی بیشتری برسند .

اغلب ثروتمندان خودساخته در گذشته و امروزه ، فروشندگانی بوده‌اند که کار خود از صفر شروع کردند و بعد از تلاش به درجات بالا رسیده‌اند . اگر شما هم می‌خواهید مثل آن‌ها موفق و ثروتمند شوید ، تنها کافی است بیاموزید چگونه فروشنده‌ی خوبی باشید .

وظیفه‌ و هدف شما به عنوان شخصی که در حوزه‌ی فروش فعال است ، رسیدن به درآمد و فروش بیشتر نسبت به گذشته است . درواقع هر روز باید نسبت به دیروز خود پیشرفت کنید و بیشتر بفروشید . آیا می‌خواهید به فروشنده‌ای فوق‌العاده تبدیل شوید یا در حد یک فروشنده‌ی متوسط بمانید ؟ انتخاب با شما است !

درست است که فروش موفق ، ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی لازم دارد اما بخشی از آن هم به وضعیت بازار و کنش و واکنش خریدار بازمی‌گردد ؛ بنابراین ، فروشنده باید تمامی جنبه‌ها را در نظر بگیرد حتی اگر در آن دخل و تصرفی ندارد .

با وجود این‌که بسیاری از این توانایی‌ها را می‌توان از طریق روان‌شناسی و جامعه‌شناسی یاد گرفت ولی برای موفقیت در زمینه‌ی فروش باید به صورت عملی نیز تجربه کسب کنید .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب از عرش به فرش جیم کالینز PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

MP3

حجم فایل

32 مگابایت

تعداد فایل

1 فایل

نویسنده

اسپنسر جانسون

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب فروشنده یک دقیقه ای اسپنسر جانسون قسمت 3 فایل صوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *