دانلود کتاب زبان، زمان، زنان شروین وکیلی PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب زبان، زمان، زنان شروین وکیلی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب زبان، زمان، زنان شروین وکیلی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، زبان و زمان دارای شباهت‌های چشمگیری هستند ؛ زیرا هر دو به خاطر بخش‌بندی کمی و واحدهای سنجش‌پذیر و پیاپی‌شان به هم شبیه هستند.

این تکرارهای سماجت‌آمیز آنها در ذهن ، هماهنگی رفتار من و دیگری را ممکن می‌سازند و پایه‌های نظم اجتماعی را می‌سازند. این کتاب به بررسی رابطه میان زمان ، زبان ، و جنسیت-قدرت پرداخته و بررسی می‌کند که چگونه شخصیت انسان از جهان آشنا و روزمره‌ی اطرافش شناخته شده و خصلت‌های درونی خود را دنبال می‌کند و چگونه در داخل قالب‌های زبانی و زمانی شکل می‌گیرد.

امروزه می دانیم که زبان ، مشتقی از یک روند زیست شناختی است که در سایر جانوران هم به اشکال دیگر دیده می شود . تمام جانورانی که به شکلی از زندگی اجتماعی دست یافته اند ، ابزاری برای انتقال پیام به هم نوعان خود در اختیار دارند .

این ابزار ارتباطی در سایر جانوران با ” زبان طبیعی ”  که در انسان دیده می شود ، متفاوت است . از آن جا که بحث ما پرداختن به رفتارشناسی جانوری و توجه به تمایز میان زبان انسان با جانورانی مانند زنبور و مورچه نیست ، به این مختصر بسنده می کنیم که نظام های ارتباطی و شیوه های انتقال پیام و دریافت ، در سایر جانوران هم به اشکال گوناگون وجود دارد .

شواهد رفتار شناسانه نشان می دهد که هر چه ساختار زندگی اجتماعی جانوران ، پیچیده تر و اندر کنش فرد با سایر افراد هم نوع اش بیش تر و مهم تر باشد نظام های ارتباطی پیچیده تر و گسترده تری ، برای انتقال معنا در میان اعضای یک گونه ، تکامل می یابد . وجه مشترک این نظام ها آن است که مغزی به نسبت پیچیده باید در کار باشد تا ادراک خود از جهان خارج را در قالب پیامی انتقال پذیر رمزگذاری کند .

این پیام از مجرای رمزگانی منتقل می شود که آن را در کل ، زبان می نامیم و فردی هم نوع آن را دریافت می کند . این گیرنده پیام ، خود مسلح به مغزی پیچیده است که توانایی رمز گشایی آن پیام ارسال شده را دارد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب عاشق ابدی آیدا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

155 صفحه

اسم نویسنده

شروین وکیلی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب زبان، زمان، زنان شروین وکیلی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *