دانلود کتاب سر زمین هزار دالان فرانسیس هاردینگ PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب سر زمین هزار دالان فرانسیس هاردینگ ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب سر زمین هزار دالان فرانسیس هاردینگ PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، نورفل، دخترک قهرمان کتاب سرزمین هزار دالان (A Face Like Glass) روزگاری در کارگاه پنیرسازی مردی به نام استاد گرندیبل پنیرساز پنهان شده بود.

او پنهانی پنیرهای کارگاه را می‌خورد تا زنده بماند و اصلا نمی‌دانست که چرا آنجاست یا اصلا چگونه به این مکان آمده است. روزی که گرندیبل او را پیدا کرد، روز حیرت و تعجب استاد بود! چرا که چهرۀ دخترک ثابت نبود! او می‌توانست احساساتش را در چهره‌اش نشان دهد!

فرانسیس هاردینگ در دنیای زیرزمینی اثر خود، شخصیت‌هایی را خلق کرده است که در هنگام تولد، چهره‌شان همچون برف صبح‌گاهی دست‌ نخورده است. او مربیانی را در کنار مردم شهر زیرزمینی کاورنا قرار می‌دهد که برای مردم صورتک می‌سازند.

صورت‌هایی که غم، شادی، گرسنگی، درد و احساساتی از این قبیل را در خود نشان می‌دهند. هاردینگ نام آنان را صورتگران گذاشته است. اما آرزوی رفتن به جهان بالا، جایی که احساسات در چهره‌ها خانه دارند، به بزرگ‌ترین آرزوی نورفل تبدیل شده است.

او در طی داستان درمی‌یابد که با دیگران متفاوت است و متوجه می‌شود چرا به این شهر زیرزمینی آمده. کتاب سرزمین هزار دالان، قصۀ زندگی نورفل است، وقتی برای رفتن به جهان بالا تلاش می‌کند. 

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جعبه کمک‌ های احساسی گای وینچ PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

37 مگابایت

تعداد صفحات

670 صفحه

نویسنده

فرانسیس هاردینگ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سر زمین هزار دالان فرانسیس هاردینگ PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *