دانلود کتاب ریشه کن نائومی نوویک PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب ریشه کن نائومی نوویک ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب ریشه کن نائومی نوویک PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب ریشه کن اثر جذاب و پرطرفدار نائومی نوویک است که شما را به دنیایی اسرارآمیز و پر از جادو و ماجراجویی می‌برد. این رمان که با ترجمه روان و زیبایی یاسمن میرزاپور به فارسی منتشر شده، توانسته است نظر بسیاری از علاقه‌مندان به ادبیات فانتزی را به خود جلب کند.

درباره کتاب ریشه کن

کتاب «ریشه‌کن» (Uprooted) نوشته نائومی نوویک، داستانی فانتزی و پریانی است که اولین بار در سال 2015 منتشر شد.

این رمان با الهام از افسانه‌های لهستانی، داستان دختری روستایی به نام آگنیشکا را روایت می‌کند که در دنیایی پر از جادو، هیولاها، و جنگلی اهریمنی به ماجراجویی پرداخته و به مبارزه با نیروهای تاریکی برمی‌خیزد.

این کتاب به خاطر تخیل غنی، شخصیت‌پردازی عمیق و تم‌های جادویی‌اش، توانست توجهات زیادی را در دنیای ادبیات فانتزی جلب کند و جوایز متعددی کسب کند. از جمله افتخارات این رمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت جایزه Nebula برای بهترین رمان سال
  • نامزدی برای جایزه Hugo در بخش بهترین رمان
  • برنده جایزه Mythopoeic Fantasy برای بهترین رمان سال
  • نامزدی به عنوان یکی از کتاب‌های برتر سال از نگاه کاربران Goodreads

خلاصه داستان کتاب ریشه کن 

در یک دهکده‌ی دورافتاده که سایه‌ی جنگلی مرموز و خطرناک بر آن افتاده است، هر ده سال یک بار دختری جوان به خدمت یک جادوگر به نام «اژدها» در می‌آید تا مردم را از خطرات جنگل اهریمنی حفظ کند.

آگنیشکا، دختری ساده و سرسخت، برخلاف انتظار همه، توسط جادوگر انتخاب می‌شود. او در مسیر کشف رازهای تاریک جنگل، با چالش‌های بزرگی مواجه می‌شود و استعدادی نادر برای جادو را در خود می‌یابد.

او باید به کمک اژدها جنگل را مهار کند، وگرنه تمام سرزمین به دست این نیروی پلید سقوط خواهد کرد.

درباره نویسنده کتاب ریشه کن

نائومی نوویک، نویسنده‌ی آمریکایی، با رمان‌های فانتزی‌اش شناخته می‌شود. او با مجموعه‌ی «تمریر» که به نوعی روایتگر ماجراهای دوران ناپلئونی است ولی با اضافه شدن اژدها و موجودات افسانه‌ای، توانست جایگاه خود را در دنیای ادبیات فانتزی محکم کند.

کتاب «ریشه‌کن» یکی از موفق‌ترین آثار اوست که جوایز متعددی همچون جایزه نبولا را برایش به ارمغان آورد. نوویک به خاطر قلم روان و تخیلات منحصر به فردش در جهان داستانی، به یکی از چهره‌های برجسته در ادبیات فانتزی تبدیل شده است.

جملاتی از کتاب ریشه‌کن

  • پیروزمندانه سخنم را به پایان رساندم. خشنود بودم که توضیحی یافته ام که به طور دلپذیری واضح بود. اژدها قلمش را پایین انداخت و با خشم به صندلی تکیه داد. تقریبا با ناله گفت: «مزخرفه.»
  • سکوت کردم و کمی به فکر فرو رفتم. ترسیده بودم. طلسم پیدا کردن فساد روی لبانم بود. دهانم را باز کردم تا آن را اجرا کنم اما این کاسیا بود. این کاسیای خودم بود، کسی که بهتر از هر فرد دیگری در دنیا می‌شناختم.
  • جنگل در بهار مکانی متفاوت با زمستان بود. حس زنده شدن و بیدار شدن داشت. به محض این که اولین سایه درختان با من تماس پیدا کرد، پوستم در اثر حس کردن چشمانی تماشا گر در اطرافمان لرزید.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب عشق در زمان وبا گابریل گارسیا مارکز فایل صوتی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1مگابایت

تعداد صفحات

356 صفحه

نویسنده

نائومی نوویک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ریشه کن نائومی نوویک PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *