دانلود کتاب جاسوس میلیارد دلاری دیوید ای. هافمن PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب جاسوس میلیارد دلاری دیوید ای. هافمن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب جاسوس میلیارد دلاری دیوید ای. هافمن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب جاسوس میلیارد دلاری نوشته دیوید ای. هافمن است که با ترجمه امیر مرزبان در انتشارات خوب منتشر شده است. این کتاب روایت داستانی واقعی از توطئه و خیانت در جنگ سرد است.

این کتاب داستان گم شدن موفق‌ترین و ارزشمندترین جاسوسی بود که ایالات متحده دو دهه در خاک اتحاد جماهیر شوروی به خدمت گمارده بود. اسناد و مدارک او از اسرار رادارهای شوروی پرده برداشته و برنامهٔ تحقیقات جنگ‌افزارِ دههٔ آیندهٔ این کشور را برملا کرده بود.

برای انتقال پنهانی بوردهای مدار و نقشه‌های ساخت به خارج از لابراتوار نظامی و تحویل آن به سازمان اطلاعات سیا مخاطرات وحشتناک بسیاری را متحمل شده بود.

به لطف جاسوسی او، ایالات متحده در جنگ‌های هوایی دست بالا را در اختیار گرفت و رخنه‌پذیری دفاع هوایی شوروی به اثبات رسید؛ آمریکایی‌ها فهمیدند که موشک‌های کروز و بمب‌افکن‌هایشان می‌توانند در نقاط کور رادارهای شوروی پرواز کنند.

این اتفاق در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال 1982 پیش می‌آید، سازمان سیا ارتباط خود را با جاسوسش از دست می‌دهد. او در پنج قرار ملاقات حاضر نمی‌شود. ماه‌ها سپری می‌شود و خبری از او نیست. این داستان روایت تلاش‌ها برای پیدا کردن این جاسوس و سرنوشت او است.

جوایز و افتخارات کتاب جاسوس میلیارد دلاری

  • کتاب مهم سال واشنگتن پست
  • کتاب پرفروش سایت آمازون
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز در بخش تاریخ و بیوگرافی

اگر به مطالعه‌ی تاریخ جهان و زندگی‌نامه‌ها علاقه دارید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

آشنایی با دیوید ای. هافمن

او نویسنده‌،‌ گزارشگر برنامه‌های مستند و دستیار سردبیر روزنامه‌ی واشنگتن پست است. در سال 2010 بود که جایزه‌ی پولیتزر به دیوید ای. هافمن برای کتاب سایه‌ سنگین اهدا شد. این اثر در باب میراث مسابقه تسلیحات هسته‌ای به تحریر درآمده بود. از دیگر آثار او می‌توان به اولیگارش‌ها: ثروت و قدرت در روسیۀ نوین اشاره کرد.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب کارنامه ی ننگین یهود در طول تاریخ عبدالرحمن حسن حبنکه المیدانی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

40 مگابایت

تعداد صفحات

484 صفحه

نویسنده

دیوید ای. هافمن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جاسوس میلیارد دلاری دیوید ای. هافمن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *