دانلود کتاب جسدهای شیشه ای جلد دوم مسعود کیمیایی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب جسدهای شیشه ای جلد دوم مسعود کیمیایی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب جسدهای شیشه ای جلد دوم مسعود کیمیایی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، جسدهای شیشه ای یکی از معروف‌ترین آثار داستانی نوشته شده به قلم “مسعود کیمیایی” که در آن قصه‌ی رفاقت را این بار به گونه‌ای دیگر بیان کرده است.

این کتاب یکی از معروف‌ترین آثار داستانی نوشته شده به قلم “مسعود کیمیایی” که در آن قصه‌ی رفاقت را این بار به گونه‌ای دیگر بیان کرده است.

رمان “جسدهای شیشه ای” به لایه‌های گوناگون تقسیم می‌شود که در یک لایه شاهد زندگی خانواده میرزا و در لایه دیگر زندگی رحیم و سروش را شاهد هستیم. سیاست در طرح داستان گنجانده شده است و حتی اگر اکثر شخصیت‌ها سیاسی نباشند، با این حال به نحوی به آن مرتبط هستند و در سیاست شناور شده‌اند.

دختر بزرگ میرزا، طلعت نام دارد و دلبسته‌ی کسی است که با برادرش، رفاقت عمیقی دارد. علیخان، معشوق طلعت، برای تحصیل به خارج از کشور می‌رود و طلعت پس از رفتن او متوجه می‎شود که حامله است.

خیلی زود قصه‌ی حاملگی طلعت آشکار می‎شود اما پدرش میرزا، که تاب و تحمل چنین لکه‌ی ننگی را بر دامان خانواده ندارد، او را به زور به ازدواج با رحیم در می‌آورد.

رحیم که یک گروهبان است، از ازدواج با طلعت، یک کلفت و نوکر و باغی در شمیران نصیبش می‎شود اما نصیب علیخان، بعد از بازگشت به ایران، دیدن عشقش در چنگال مرد دیگری است و حالا او برای اینکه این خلا را به نوعی پر کند، به حزب توده می‌پیوندد

سخنرانی‌های علیخان برای کارگران کارخانه بارها او را به دردسر و بازداشتگاه می‎اندازد و هر بار به نوعی آزاد می‌شود.

”جسدهای شیشه‌ای “نخستین رمان “مسعود کیمیایی “است که حکایت از عشقی بی تاب دارد . جلد دوم این کتاب، ادامه جسد های شیشه ای اول می باشد که رمانی در سبک عاشقانه و سیاسی به قلم مسعود کیمیایی می باشد و در سال 1380 در دو جلد چاپ و منتشر شده است.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب جسدهای شیشه ای جلد اول مسعود کیمیایی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

37 مگابایت

تعداد صفحات

451 صفحه

نویسنده

مسعود کیمیایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جسدهای شیشه ای جلد دوم مسعود کیمیایی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *