دانلود کتاب جنگ آینده آمریکا دکتر یحیی شمس PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب جنگ آینده آمریکا دکتر یحیی شمس ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب جنگ آینده آمریکا دکتر یحیی شمس PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب جنگ آینده آمریکا اثری است که توسط یحیی شمس به همراه پیتر شوایتزر و کاسپر واین‌برگر تالیف شده است. این کتاب تلاش می‌کند تا با اتکا بر تحلیل‌های استراتژیک و بررسی روندهای جهانی، تصویری از جنگ‌های آینده، به ویژه جنگ‌هایی که ایالات متحده در آن دخیل خواهد بود، ارائه دهد.

درباره کتاب جنگ آینده آمریکا

این کتاب مجموعه‌ای از پنج نمایش‌نامه و داستان است که روابط ایالات متحده آمریکا با شش کشور مختلف را به تصویر می‌کشد. کشورهای مورد نظر عبارتند از: کره شمالی، چین، ایران، مکزیک، روسیه و ژاپن.

در این نمایش‌نامه‌ها، بروز جنگ‌های احتمالی میان آمریکا و این کشورها پیش‌بینی شده است.نگارش این نمایش‌نامه‌ها با توجه به وقایع تاریخی گذشته و جدیدترین اطلاعات درباره توانمندی‌های نظامی، اقتصادی و سیاسی آمریکا و این کشورها انجام شده است.

کتاب به بررسی و تحلیل آینده سیاست‌ها و استراتژی‌های نظامی ایالات متحده می‌پردازد. نویسنده تلاش می‌کند با استفاده از تحلیل‌های تاریخی، سیاسی و نظامی، چالش‌ها و تهدیدات پیش‌روی آمریکا در قرن 21 را مورد بررسی قرار دهد.

این تحلیل‌ها به درک بهتر از وضعیت کنونی و آینده آمریکا و تعاملات آن با کشورهای مختلف کمک می‌کند.

بخشی از کتاب جنگ آینده آمریکا

در بخشی از پیشگفتار این کتاب، کاسپر واین‌برگر، وزیر دفاع سابق ایالات متحده در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ریگان، به نقدی عمیق از وضعیت نظامی آمریکا پرداخته است.

او بر این باور است که فروپاشی اتحاد شوروی و پایان جنگ سرد نمی‌تواند دلیلی برای کاهش نیروهای نظامی آمریکا باشد.

واین‌برگر تأکید می‌کند که حتی در مواجهه با مشکلات اقتصادی داخلی، ایالات متحده باید سطح اعتبارات ارتش خود را به طور مداوم افزایش دهد.

او می‌افزاید که هزینه‌های نظامی آمریکا اگر به کشورهای نیازمند اختصاص یابد، می‌تواند تأثیرات مثبتی بر زندگی میلیون‌ها نفر داشته باشد و به بهبود وضعیت انسانی در سطح جهانی کمک کند.

از دیدگاه او، مسئولیت جهانی ایالات متحده ایجاب می‌کند که قدرت نظامی و فناوری خود را به حدی افزایش دهد که هیچ کشوری نتواند با آن مقابله کند.

این نگرش، به عقیده واین‌برگر، نشان‌دهنده خودمحوری و برتری‌طلبی است که به تاریخ جهان منجر به استعمارگری و استبداد شده است.

مخاطب کتاب جنگ آینده آمریکا چه کسانی هستند؟

کتاب حاضر به ویژه برای علاقه‌مندان به سیاست‌های بین‌المللی، تحلیلگران نظامی و پژوهشگران روابط بین‌الملل مفید است. همچنین، کسانی که به مطالعه تأثیرات و پیش‌بینی‌های جنگ‌های احتمالی میان قدرت‌های بزرگ و تعاملات نظامی و اقتصادی آنها علاقه‌مندند، از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

این کتاب همچنین می‌تواند برای دانشجویان و پژوهشگران در زمینه‌های علوم سیاسی و استراتژی نظامی منبعی ارزشمند باشد. علاقه‌مندان به تحلیل‌های پیشرفته و روایت‌های داستانی با محوریت مسائل جهانی و نظامی نیز از مطالب آن بهره خواهند برد.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دژخیم عشق اروین د یالوم PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

464 صفحه

نویسنده

دکتر یحیی شمس

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب جنگ آینده آمریکا دکتر یحیی شمس PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *