دانلود کتاب دریاچه رویاها لیندا هوارد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب دریاچه رویاها لیندا هوارد ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب دریاچه رویاها لیندا هوارد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب «دریاچه رویاها» (Lake of Dreams) نوشته‌ی لیندا هاوارد، نویسنده‌ی مشهور رمان‌های عاشقانه و هیجان‌انگیز آمریکایی است.

این کتاب یک داستان عاشقانه با درون‌مایه‌های رازآلود و ماوراءالطبیعی است که به موضوعاتی چون عشق، سرنوشت، و خواب‌های پیش‌گویانه می‌پردازد.

داستان درباره زنی به نام تئودورا (تئا) مارلین است که به طور مکرر خواب‌هایی عجیب و واقعی از یک مرد مرموز در کنار دریاچه‌ای خاص می‌بیند. این خواب‌ها آن‌قدر واضح و واقعی هستند که تئا احساس می‌کند به نوعی با این مرد و این مکان ارتباط دارد.

برشی از داستان دریاچه رویاها

تئا بی حرکت سرجاش ایستاده بود و دور شدن ریچارد رو نگاه می کرد. مغزش قفل کرده بود و حس می‌ کرد هر آن قراره غش کنه. صدای ویز ویزی توی گوشش می پیچید و لب هاش بی حس شده بودن. سیاهی جلوی چشم هاش رو گرفت و متوجه شد واقعا داره غش میکنه.

ناشیانه روی زانو و کف دستش افتاد. سرش رو روی زمین گذاشت تا زمانی که سرگیجه کم‌کم محو شد.خدای من!خودش بود. شکی نداشت که خودشه. با اینکه هیچوقت چهرش رو ندیده بود، تونست شناساییش کنه.

وقتی سرش رو برگردوند و اون چشم های سبزابی رو دید، تموم سلول های بدنش آشنایی رو فریاد میزدن. ریچارد چنس همون مرد رویاهاش بود. تئا بشدت میلرزید. فورا در حال جمع کردن وسایلش شد تا اون ها رو توی ماشین بزاره و به آپارتمان امنش در وایت پلین فرار کنه.

مکثی کرد و در نهایت در همون حال که می لرزید، وسایلش رو دوباره باز کرد و به‌ خود درمانی همیشگیش یعنی قهوه خوردن پرداخت. رفتنش به آپارتمانش چی رو عوض می کرد؟ مشکلش رویاهاش بودن.

جوری اون رو تحت تاثیر قرار دادن که وقتی یک همسایه با چشم های سبزابی از راه رسید، فکر کرد مرد رویاهاشه. وقت یک بررسیه واقعیه. اون هیچوقت نتونست به خاطر مه لعنتی، قیافه مارکوس نیل دانکن رو ببینه.

رویاها و واقعیت با پیامدهای مرگباری باهم برخورد می کنند. تئا مارلو؛ نقاش خونه‌ها مدتیِ که نمی‌تونه خوب بخوابه. اون شب ها رویاهایی می‌بینه درباره مردی که باهاش کنار دریاچه نشسته‌ان و اون باهاش عشقبازی میکنه اما یک مرتبه اون مرد تئا رو تو آب دریاچه غرق میکنه.

تئا برای آرام کردن فکرش به خونه‌ی ساحلی خانوادگیشون کنار یه دریاچه میره و شب اول که اونجا میرسه یک نفر در ویلاش رو میزنه. و اون کسی نیست جز مردی که تو خواب‌هاش میبینه.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تنبان قدرت ابوزید فاریابی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

101 صفحه

نویسنده

لیندا هوارد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دریاچه رویاها لیندا هوارد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *