دانلود کتاب دروغ های صمیمانه لیندا هوارد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب دروغ های صمیمانه لیندا هوارد ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب دروغ های صمیمانه لیندا هوارد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، داستان کتاب دروغ های صمیمانه یکی دیگر از رمان‌ های عاشقانه‌ ی پرفروش لیندا هووارد است که با داستانی جذاب و شخصیت‌ های پیچیده، خواننده را به دنیایی پر از احساسات و راز های پنهان می‌برد.

این داستان درباره ی دو زن کاملا متفاوت است که بطور جداگانه از طرف پلیس گزارش خودکشی مشکوک همسرشان رو دریافت می کنند. داستان حول محور زنی به نام آنا می‌چرخد که درگیر یک ازدواج ناموفق است.

او در تلاش است تا از این زندگی خسته‌ کننده رها شود و به دنبال خوشبختی واقعی باشد. در همین حین، با مردی جذاب و مرموز به نام نیک آشنا می‌شود. نیک، گذشته‌ ای پنهان دارد و راز هایی را با خود حمل می‌کند. آنا و نیک درگیر یک رابطه پیچیده می‌شوند که پر از دروغ، خیانت و عشق است.

برشی از داستان دروغ های صمیمانه لیندا هوارد

هوا سرد و دلگیر بود، از آن روزهای یخ زده و خاکستری ماه دسامبر که سرما تا مغز استخوان نفوذ می کرد و باد و باران هر جنبنده ای را از پا در می آورد. ریا توده ای متورم و تاریک بود و امواج خروشان بعد از برخورد با صخره های ساحلی، چوب و خاشاک را در ساحل به جا می گذاشتند.

در این بعد از ظهر دلگیر اسکله ای ساحلی خالی بود و هوا بوی رطوبت می داد. رطوبت و سرمایی نکبت بار.

دختری که روی اسکله می رفت، مدت زیادی از سربازی اش نمی گذاشت و مغرورانه اونیفورمش را به تن کرده بود.

او عاشق آن کت و دامن سورمه ای رنگ با دکمه های سیاه زیبا و کلاه بدون لبه با روبانهای خرمایی رنگ و نوشته ای سفید و شفاف بر زمینه‌ی قرمز تیره‌ی آن بود. آن لباس باعث می شد احساس کند فردی است مهم که به مردم می کند و نجات دهنده است.

حالا آرزو می کرد که شلنش را هم پوشیده بود. در همین موقع سوزی سرد از سمت دریا به صورتش خورد و بر خود لرزید.

با این حال با قدمهایی کشیده و محکم و مطمئن به پیش رفت. دلش می خواست قدرت خداوند را احساس کند و فقط در کنار ساحل بود که بیشتر از هر جای دیگر چنین احساسی به او می داد. لب آب در فضایی باز، انگار که در دستان خداوند قرار داشت.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب آموزگار فریدا مک فادن PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

3 مگابایت

تعداد صفحات

248 صفحه

نویسنده

لیندا هوارد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دروغ های صمیمانه لیندا هوارد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *