دانلود کتاب کلمات از هفت دریا عبور می دهند ریوار آبدانان PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب کلمات از هفت دریا عبور می دهند ریوار آبدانان ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب کلمات از هفت دریا عبور می دهند ریوار آبدانان PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ کلمات ، از هفت دریا عبورم می‌ دهند ” مجموعه هفت دفتر شعر نو به زبان کردی جنوبی ( کلهری ، فیلی – پهلوی ، لکی ، گورانی ) است که شامل ترجمه فارسی اشعار نیز می‌باشد . این اثر توسط شاعر کرد ریوار آبدانان نوشته شده است .

این کتاب با زبانی شاعرانه و احساسی ، به موضوعات عمیق انسانی ، عشق ، طبیعت و فلسفه می‌ پردازد . اشعار این کتاب ، همگی دارای نگاهی عمیق به زندگی و تجربیات انسانی هستند و خواننده را به دنیای احساسی و زیبای خود می‌ برند .

” کلمات ، از هفت دریا عبورم می‌دهند ” از ریوار آبدانان ، مجموعه‌ ای از اشعار زیبا و دلنشین است که با نثری شاعرانه و احساسی ، به موضوعات عمیق انسانی و طبیعی می‌ پردازد . این کتاب به عنوان منبعی الهام‌ بخش و تأمل‌ برانگیز برای علاقه‌ مندان به شعر و ادبیات معاصر توصیه می‌ شود .

خلاصه کتاب کلمات از هفت دریا عبورم می‌دهند ریوار آبدانان

این مجموعه شامل چندین شعر است که هر کدام به موضوعات و احساسات مختلفی می‌ پردازند .

برخی از موضوعات اصلی که در این اشعار به آن‌ ها پرداخته شده عبارتند از:

  • عشق ناب : ریوار آبدانان در اشعار خود از عشق به عنوان نیرویی قدرتمند و تاثیرگذار در زندگی انسان‌ ها صحبت می‌ کند . اشعار او به زیبایی و پیچیدگی عشق می‌ پردازند .
  • جدایی و دلتنگی : برخی از اشعار به تجربه‌ های جدایی و دلتنگی می‌ پردازند و احساسات ناشی از این تجربه‌ ها را به تصویر می‌ کشند .

نویسنده به زیبایی‌ های طبیعت اشاره می‌ کند و از طبیعت به عنوان منبع الهام و آرامش صحبت می‌کند .

برشی از کتاب کلمات از هفت دریا عبور می دهند ریوار آبدانان

مرگ ، بوی اندام تو را میگیرد ، بوی خاک ، بوی رنج ، عطر انسان و مرگ ، دیگر از منظر ما بدمنظر نخواهد بود . زمان ، در سرزمین مرتفع قلب تو همیشه صبح است همیشه پاکی ها . گیاه شبنم آگینی ست که راه های سنگلاخ شک را از شمیم خویش خویش آکنده میسازد . و در افق های پنجره باز نگاهت بیدارند باغستانهای نارنج شکوفا . دستانت دوستان زمین اند داستان همیشگی خاک و سبزینه .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب بام آرزو اکبر محمودی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

490 صفحه

نویسنده

ریوار آبدانان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب کلمات از هفت دریا عبور می دهند ریوار آبدانان PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *