دانلود کتاب صوفی یا سوفی محسن فرزانه PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب صوفی یا سوفی محسن فرزانه ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب صوفی یا سوفی محسن فرزانه PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ صوفی یا سوفی ” منبعی ارزشمند برای کسانی است که به مطالعه و فهم عمیق‌ تری از تصوف و فلسفه صوفیانه علاقه‌ مند هستند .

این کتاب به ارائه تحلیل‌ های دقیق و مستند در زمینه تصوف و تطبیق آن با سایر فلسفه‌ های عرفانی کمک می‌ کند و به خوانندگان این امکان را می‌ دهد که با جنبه‌ های مختلف تصوف آشنا شوند و درک بهتری از مفاهیم کلیدی آن پیدا کنند . این اثر در زمینه مطالعات عرفانی و تصوف، به تحلیل مفاهیم و مفاهیم بنیادین صوفیانه و تطبیق آن با نظریات و فلسفه‌ های مختلف پرداخته است . 

کتاب “ صوفی یا سوفی به بررسی عمیق ریشه‌های تاریخی و فرهنگی مسلک مانوی و تأثیرات آن بر تصوف اسلامی می‌پردازد . با گذشت بیش از هزار سال از ریشه‌کنی کیش مانی در ایران ، این کتاب با محوریت دو اثر مشهور عربی و فارسی ، یعنی “ الفهرست ابن ندیم ” و “ مرزبان‌نامه ” اسپهبد مرزبان ، به تحلیل و تبیین ارتباط میان مانویت و تصوف می‌پردازد .

نویسنده در این مطالعه ، سایه و رنگ مانویت را در تصوف جستجو کرده و ابراز می‌دارد که ظهور این دو اثر در اواخر قرن چهارم هجری ، نشانه‌ای از تشابهات و تأثیرات متقابل این دو مکتب فکری است . این کتاب تماماً بر ضرورت بررسی حوادث تاریخی تأکید دارد و برای آشنایی بیشتر مخاطبان با پیچیدگی‌های فکری و فلسفی این دو جریان ، نکات جدید و جذابی را مطرح می‌سازد .

فهرست مطالب کتاب صوفی یا سوفی محسن فرزانه :

  • پیشگفتار
  • صوفی یا سوفی
  • مانویت دگرگون شده
  • و …
  • افزوده

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب اروپائی ها هنری جیمز PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

74 صفحه

نویسنده

محسن فرزانه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب صوفی یا سوفی محسن فرزانه PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *