دانلود کتاب سیندرلا های مسقط هدی حمد PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب سیندرلا های مسقط هدی حمد ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب سیندرلا های مسقط هدی حمد PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب « سیندرلاهای مسقط » اثر هدی حمد ، با ترجمه معانی شعبانی ، داستانی جذاب و پر از کنایه‌هایی اجتماعی را روایت می‌کند .

ماهی یک شب سیندرلاها از دست کارهای حال‌ بهم‌ زن خانه و شوهران همیشه طلبکارشان فرار می‌کنند و بی‌توجه به هر چیز و هر کس از خانه بیرون می‌زنند . آن‌ها ـ سیندرلاها را می‌گویم‌ ـ با وجود تمام اختلافاتی که بینشان هست ، همگی دربارهٔ یک اصل مهم و حیاتی اشتراک نظر دارند : « وجود شاهزاده‌ها در قصه اغلب بدشانسی می‌آورد ، حتی اگر اولش خوب برقصند و سرگرم‌کننده به نظر برسند . » بنابراین بهترین کار این است که آن شب از شاهزاده‌ها و هر چه به آن‌ها مربوط می‌شود ، صرف نظر کنند . 

پریها دیگر مثل گذشته های دور برای کم کردن بار تلخ و سنگین حقیقت به مسقط نمی آمدند پری هایی که پرواز میکردند بالا و پایین میشدند تغییر شکل میدادند و شبانه روز سر مردم را به اتفاقاتی گرم میکردند که اگر پریها ، نبودند هیچ وقت پیش نمی آمدند .

وقتی برق به مسقط آمد و همه جا را نورانی ، کرد وقتی مردم در خانههای سیمانیشان منجمد شدند و همهمه کولر ها و صدای بلند تلویزیونها از صدای پری ها بالاتر رفت پری ها از مسقط مهاجرت کردند . دقیق تر بگویم این اتفاق زمانی پیش آمد که سکون و تأمل رفته رفته خاموش شد و تخیل مرد حتی وقتی یکی از همانها پری ها را میگویم شبی روی پشت بام خانه ای با دیش ماهواره تصادف کرد و تلف شد تلف شدن و از بین رفتنش سروصدای چندانی راه نینداخت …

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب شناخت مفاهیم سازگار با توسعه در فرهنگ و ادب فارسی (سعدی) حمید تکابنی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

18 مگابایت

تعداد صفحات

123 صفحه

نویسنده

هدی حمد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سیندرلا های مسقط هدی حمد PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *