دانلود کتاب سیرت فلسفی ابوبکر محمد بن زکریای رازی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب سیرت فلسفی ابوبکر محمد بن زکریای رازی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب سیرت فلسفی ابوبکر محمد بن زکریای رازی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، ابوبکر محمد بن زکریای رازی ، که بنا به روایات مختلف در سال‌های 311 یا 320 هجری قمری درگذشته است ، به عنوان یک دانشمند برجسته در عرصه‌های طب و کیمیا در شرق و غرب شناخته می‌شود .

شهرت این استاد بزرگ در این دو حوزه از علوم به حدی است که سایر ویژگی‌ها و مقام‌های علمی او را تحت‌الشعاع قرار داده است . رازی نه تنها در طب و کیمیا ، بلکه در بسیاری از علوم دیگر نیز دارای تألیفات و تحقیقات ارزشمندی است که تاثیر عمیقی بر پیشرفت علوم در زمان خود و زمان‌های بعدی گذاشته است .

حکیم رازی گذشته از جنبه پزشکی‌اش که آوازه جهانی گسترده‌ای یافته است ، به لحاظ حکمت طبیعی ، علم اثباتی و روش تجربی با فرانسیس بیکن قابل قیاس است و بر او فضل تقدم دارد . در این کتاب به حکمت طبیعی و نظام فلسفی رازی پرداخته شده و هدف از تألیف آن است که فلسفه به طور کلی و به معنای اخص کلمه یعنی حکمت طبیعی مادی و اینکه با درک فیزیک رازی دیگر جایی برای متافیزیک در فلسفه ایران نمی‌ماند ، مگر برای ذهنی‌گرایان چاره‌ناپذیر و ایده‌آلیست‌های لفاظ و لغت‌باز .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دیوان رشید یاسمی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

34 صفحه

نویسنده

ابوبکر محمد بن زکریای رازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب سیرت فلسفی ابوبکر محمد بن زکریای رازی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *