دانلود کتاب قاتلان ماه گل دیوید گرن PDF

40000تومان

پی دی اف کتاب قاتلان ماه گل دیوید گرن ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب قاتلان ماه گل دیوید گرن PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب قاتلان ماه گل سومین کتاب غیرداستانی روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی آمریکایی، دیوید گرن است. مجله‌ی تایم این اثر را جزو ده کتاب برتر غیرداستانی خود قرار داده و این کتاب توانسته افتخارات متعددی از جمله جایزه‌ی آنتونی و پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز را از آن خود کند.

داستانی واقعی درباره‌ی کشف نفت در منطقه‌ی اوکلاهما که ثروتی فراوان برای سرخپوستان رقم زد اما طولی نکشید که نحسی آن خود را نشان داد. روایتی مستند از حل پرونده‌های جنایی و شکل‌گیری اف بی آی.

درباره کتاب قاتلان ماه گل:

سال 1920 است. سرخپوستان منطقه‌ی اوسیج در ایالت اوکلاهما از ثروتمندترین مردمان جهان به شمار می‌روند. کشف نفت در اعماق قرارگاه برای آنان ثروتی بی‌شمار و رشک‌برانگیز پدیدآورده است. اما این شرایط مدت زیادی به طول نمی‌انجامد و همه‌چیز تغییر خواهد کرد…

سرخپوستان، یکی پس از دیگری، کشته شدند. این ماجرا ابتدا با زن جوانی شروع شد که شاهد به قتل رسیدن خانواده‌‌ی خود بود: خواهر بزرگ‌ترش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، مادرش مسموم شد و این تازه آغاز کار بود. سرخپوستان منطقه‌ی اوسیج هر کدام تحت شرایط رازآمیزی به قتل رسیدند.

با افزایش تعداد کشته‌شدگان، FBI تازه‌تأسیس پرونده را بر عهده گرفت. ماموری جوان یک تیم مخفی، شامل یک مامور بومی که در منطقه نفوذ کرده بود، گرد هم آورد و آنان به همراه یکدیگر شروع به افشای یکی از وحشتناک‌ترین توطئه‌های تاریخ آمریکا کردند.

یک راز پیچیده و شگفت‌انگیز از قتلی واقعی… کتاب قاتلان ماه گل (Killers of the Flower Moon) روایتی‌ست در مورد یکی از وحشتناک‌ترین جنایات تاریخ آمریکا! طرفداران داستان‌های جنایی دیگر بیش از این چه چیزی می‌توانند طلب کنند؟ دیوید گرن (David Grann) این اثر را در سال 2017 منتشر کرده و از آن زمان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دانشنامه امام علی جلد دوازدهم علی اکبر رشاد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

55 مگابایت

تعداد صفحات

320 صفحه

نویسنده

دیوید گرن

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب قاتلان ماه گل دیوید گرن PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *