دانلود کتاب شاه عباس صفوی سعید قانعی PDF

مجانی !

پی دی اف کتاب شاه عباس صفوی سعید قانعی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب شاه عباس صفوی سعید قانعی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، این کتاب پیرامون شاه عباس صفوی ، پنجمین پادشاه سلسله صفویان که با روی کار آمدن عصری جدید را در تاریخ این سرزمین رقم زدند و تا حدودی آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند نگارش شده است.

شاه عباس یکی از بزرگ‌ترین پادشاهان این سلسله است که دوره‌ی سلطنت او یکی از مهم‌ترین اوقات تاریخ کشورمان است و در این کتاب از وقایع رخ داده در زمان او، جنگ ها و اقدامات صورت گرفته در آن دوران سخن گفته شده و مروری کوتاه بر پادشاهان پیش و پس از او شکل گرفته است. 

«شاه عباس صفوی» نوشته سعید قانعی ، که در سال 1387 توسط انتشارات ساحل منتشر شده است ، به بررسی جامع فعالیت‌ها و رویدادهای دوران سلطنت شاه عباس می‌پردازد.

شاه عباس ، پسر سلطان محمد میرزا و نوه شاه طهماسب اول ، از نسل شاه اسماعیل اول ، بنیان‌گذار سلسله صفوی ، است که نسب او به عارف مشهور شیخ صفی‌الدین اسحق اردبیلی می‌رسد.

این اثر با زبانی روان و دقیق، به توصیف ویژگی‌های شخصیتی شاه عباس ، از جمله سادگی لباس پوشیدن او و نزدیکی‌اش به مردم عادی و روستاییان ، می‌پردازد و همچنین تاریخ ساخت و سازها و آبادانی‌های فراوانی که به نام او ثبت شده را مورد بررسی قرار می‌دهد ، تا تصویری روشن از نقش او در تاریخ ایران ارائه دهد. 

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب رهایی از کمال گرایی جنی گلد PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

98 صفحه

اسم نویسنده

سعید قانعی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شاه عباس صفوی سعید قانعی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *