دانلود کتاب تصادف شبانه پاتریک مودیانو PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب تصادف شبانه پاتریک مودیانو ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب تصادف شبانه پاتریک مودیانو PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، این رمان نفس گیر و هیجان انگیز ، با تصادفی شبانه در یکی از خیابان های پاریس آغاز می شود. راوی بی نام و نشان داستان که پسری نوجوان است ، توسط ماشینی زیر گرفته می شود که راننده اش برای پسرک ، کم و بیش آشنا به نظر می رسد.

بعد از این اتفاق ، حوادث عجیب و رازآلودی به وقوع می پیوندد: حضور یک ون پلیس ، مقداری اتر ، به هوش آمدن در بیمارستانی غیرمعمول و ناپدیدی راننده ی زن که پاکت نامه ای پر از یادداشت های بانکی را به پسرک می دهد.

با پیشروی داستان ، هرچه شخصیت ها باریک بین تر و به شرایط حساس تر می شوند ، سردرگمی و پریشانی شان نیز عمیق تر شده و کتاب ، مخاطبین را مسحور گره های داستانی خود می کند.

شیوه ی نگارش ساده ، پرداخت به حافظه و غیرمطمئن بودن آن و دغدغه ی ژرف مودیانو درباره ی مسائل اخلاقی ، مخاطبین بین المللی و طرفدارانی پر و پا قرص را برای این نویسنده به ارمغان آورده است.

روزنامه ی لیبراسیون ، رمان تصادف شبانه را «بی نقص» توصیف کرده و روزنامه ی لکسپرس درباره ی آن نوشته است: رمان تصادف شبانه زیر شنلی از تاریکی قرار دارد ، اما رمانی است که به سوی نور تغییر جهت می دهد.

در بخشی از کتاب تصادف شبانه می‌خوانیم:

گاهی سعی می‌کردم چشم‌هایم را باز کنم ، ولی دوباره می‌رفتم توی چرتی نصفه و نیمه. بعد، تصادف به‌ شکل مبهمی یادم آمد. خواستم بچرخم تا ببینم او هنوز روی تخت بغلی است یا نه. ولی قدرت نداشتم کوچک‌ترین حرکتی بکنم. این رخوت حس خوبی به من می‌داد. یاد پوزه‌بند بزرگ و سیاه افتادم. بدون شک ، اتر مرا به این حال‌ و‌ روز درآورده بود. تاق‌باز افتاده بودم و با موج‌های یک رودخانه این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتم. قیافه‌ی زن خیلی دقیق جلوم ظاهر می‌شد؛ درست مثل یک عکس بزرگ تمام‌قد: کمان موزون ابروها ، چشم‌های روشن ، موهای بور ، زخم‌های روی پیشانی و فک و گونه. در این خواب سبک ، موخرمایی چهارشانه عکس را گرفته بود طرفم و می‌پرسید: «این آدم رو می‌شناسین؟» از این‌که می‌دیدم حرف می‌زند ، تعجب کرده بودم. با صدای ماشینیِ ساعت‌های دیواری گویا ، مدام سؤالش را تکرار می‌کرد. به‌قدری توی آن چهره دقیق شده بودم که به خودم می‌گفتم بله ، «این آدم» را می‌شناسم.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب بریان پزی ملکۀ سبا نائول فرانس PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

117 صفحه

نویسنده

پاتریک مودیانو

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب تصادف شبانه پاتریک مودیانو PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *