دانلود کتاب برگسونیسم ژیل دلوز PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب برگسونیسم ژیل دلوز ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب برگسونیسم ژیل دلوز PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده  است ، یکی از منابع بالنسبه قدیمی فارسی که در آن به نحوی اشاره‌ای به فلسفه‌های جدید غربی شده است ، کتاب معروف بدایع‌الحکم ، اثر ملاعلی مدرس زنوزی است (تاریخ تحریر 1307، تاریخ چاپ 1314 هـ. ق) همین اشاره‌های مختصر چندتن از محققان معاصر را که به متن اصلی کتاب مراجعه نکرده‌اند ، به اشتباه‌ انداخته است و به غلط چنین پنداشته‌اند که ملاعلی زنوزی کاملاً از فلسفه‌های جدید مطلع و آگاه بوده است.

نظر به اینکه آغاز آشنایی ایرانیان با فلسفه‌های جدید غربی و چگونگی و کیفیت آن مساله‌ای حائز اهمیت است و باید از روی دقت مورد بررسی واقع شود ، نگارنده در این زمینه مطالعه‌ای دارد که آن چنین است. 

متن چه میکند؟ آیا چیزی چون سیاست متن وجود دارد و اگر دارد ، چگونه چیزی است این سیاست متن بیایید چنین سیاستی را این گونه تعریف کنیم اینکه یک متن که احتمالاً در اغلب موارد یک کتاب است.

چگونه خوانده می شود و از رهگذر این خوانده شدن چه نیروهایی آزاد میکند و به کدام نیروهای بیرون میپیوندد و به محرک چه اعمال و کردارهایی بدل می شود ، همان سیاست متن است.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب تقویم تاریخی فرهنگی هنری دو هزار و پانصدساله شاهنشاهی محمد جواد بهروزی PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

1 مگابایت

تعداد صفحات

86 صفحه

اسم نویسنده

ژیل دلوز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب برگسونیسم ژیل دلوز PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *