دانلود کتاب اسکات فیتس جرالد چارلز ای.شین PDF

35000تومان

پی دی اف کتاب اسکات فیتس جرالد چارلز ای.شین ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اسکات فیتس جرالد چارلز ای.شین PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، اسکات فیتس جرالد یکی از مهم‌ترین نویسندگان تاریخ ادبیات آمریکاست که رمان‌هایش به کتاب‌های کلاسیک ادبیات تبدیل شده است.

اسکات فیتس جرالد در رمان‌های خود فضای اجتماعی آمریکا را به تصویر می‌کشد. از بهترین کتاب‌های او می‌توان به «گتسبی بزرگ» و «بازگشت به بابیلون» اشاره کرد.

حقایقی جالب درباره اسکات فیتس جرالد

زندگی اسکات فیتس جرالد کنجکاوی‌ برانگیز است و هنوز هم مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

اسکات فیتس جرالد به عنوان فیلم‌نامه‌نویس کار می‌کرد. اسکات فیتس جرالد در سال 1939 به لس آنجلس رفت تا در استودیوهای فیلم‌سازی به عنوان فیلم‌نامه‌نویس کار کند، اما در آنجا موفق نبود. او چند فیلم‌نامه نوشت که اکثر آن‌ها را استودیوهای فیلم‌سازی رد کردند و تنها یکی از این فیلم‌نامه‌ها ساخته شد.

معروف‌ترین اثر اسکات فیتس جرالد در زمان حیات او یک شکست در نظر گرفته می‌شد. هر چند به‌محض انتشار کتاب گتسبی بزرگ، منتقدان ادبی آن را تحسین کردند، این کتاب از طرف عموم مردم با استقبال چندانی روبه‌رو نشد و حتی کمتر از کتاب‌های قبلی او فروخت.

اسکات فیتس جرالد هرگز بیش از چند سال در یک مکان زندگی نکرد. اسکات فیتس جرالد هیچ‌گاه از خود خانه‌ای نداشت و در طول زندگی خود، در مکان‌های مختلف و در هتل‌ها و خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کرد. او بین سال‌های 1929 و 1949 در کشورهای مختلفی چون سوئیس، ایتالیا، فرانسه و آمریکا زندگی کرد.

اسکات فیتس جرالد جزئیات زندگی خود را ثبت می‌کرد. اسکات فیتس جرالد دفتر بزرگی داشت که در آن کوچک‌ترین جزئیات زندگی خود را می‌نوشت. از زمان انتشار کتاب‌هایش تا تاریخ عاشق‌ شدن و ازدواجش اطلاعاتی هستند که در این دفتر ثبت شده‌اند.

📙💌فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب حقوق بین الملل عمومی محمدرضا ضیائی بیگدلی PDF

⭐⭐⭐⭐⭐

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

11 مگابایت

تعداد صفحات

113 صفحه

نویسنده

چارلز ای.شین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اسکات فیتس جرالد چارلز ای.شین PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *