دانلود کتاب نیکوس کازانتزاکیس پیروز سیاوشی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب نیکوس کازانتزاکیس پیروز سیاوشی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتابنیکوس کازانتزاکیس پیروز سیاوشی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، نیکوس کازانتزاکیس ، نویسنده یونانی ، پس از سال ها تلاش ، در دهه 1950 به شهرت رسید و از آن زمان به بعد ، کتاب‌ های او مورد توجه خوانندگان فرهیخته قرار گرفته است. 

زندگی حرفه ای و شهرت نیکوس کازانتزاکیس هر دو بسیار عجیب و غیر عادی است. او پس از چهل سال تلاش ، ناگهان در اوایل دهه 1950 شهره ی آفاق شد. از آن پس کتاب های او همواره به دل شمار کثیری از خوانندگان فرهیخته نشسته است. 

نیکوس کازانتزاکیس نویسنده ، شاعر ، خبرنگار ، مترجم و جهانگرد یونانی در تاریخ 18 فوریه (1883 میلادی) در شهر هراکلیون در کرت زاده شد و در26 اکتبر (1975) در فرایبورگ آلمان درگذشت.

او نویسنده‌ای است که دغدغه جامعه بشری را داشته و عمیقأ به تحلیل آنها پرداخته‌است. نیکوس کازانتزاکیس ناظر جنگ‌های داخلی اسپانیا بود و به چین و ژاپن ، مصر و بیت‌المقدس ، ایتالیا و انگلستان ، اتریش و قبرس و فرانسه مسافرت کرد.

آثارش به اکثر زبان‌ها ترجمه شده‌است. کتاب کوچک و صد صفحه‌ای «سیر و سلوک» که در سال 1923 منتشر شد ، اساس تفکرات فلسفی نویسنده‌است ، آنچنان که سی و دو سال بعد کازانتزاکیس می‌نویسد: کتاب سیر و سلوک مانند دانه‌ای بود که رویِش دیگر آثارم را باعث شد و پس از آن هرچه نوشتم تفسیر و تصویری از آن بود.

نیکوس کازانتزاکیس به تناوب تحت تأثیر جریانات مختلف و زمان‌های متفاوت قرار گرفت که می‌توان از مسیحیت ، بودیسم ، فلسفه فریدریش نیچه ، آنری برگسن ، هنری جیمز ، آرتور شوپنهاور نام برد.

وی به مارکسیسم – لنینیسم گرایش داشت ولی هیچگاه عضویت هیچ حزب کمونیستی را نپذیرفت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب دیوان کامل اشعار فتحعلیشاه قاجار PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

8 مگابایت

تعداد صفحات

91 صفحه

اسم نویسنده

پیروز سیاوشی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب نیکوس کازانتزاکیس پیروز سیاوشی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *