دانلود کتاب هزار خورشید تابان خالد حسینی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب هزار خورشید تابان خالد حسینی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب هزار خورشید تابان خالد حسینی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، هزار خورشید تابان اثر پرفروش دیگری از خالد حسینی ، نویسنده توانای آمریکایی – افغانی می‌باشد و در مورد ارتباط دو زن که در خلال حمله‌های شوروی به افغانستان و آغاز به کار حکومت طالبان اتفاق می‌افتد ، می‌باشد .

مریم و لیلا دو زنی است که شخصیت‌های اصلی قصه هستند و هر کدام با دغدغه‌های بسیاری در زندگی‌شان مواجه‌اند . مریم در محیط محل سکونتش بارها توسط اطرافیان تحقیر می‌شود و حرامزاده را به عنوان لقبی بسیار ناراحت کننده به دفعات از زبان همسایه‌ها و مردم می‌شنود .

معرفی رمان هزار خورشید تابان خالد حسینی

این رمان با زندگی مریم شروع می‌شود . مریم دختری است که حرامزاده خطاب می‌شود و او را این‌گونه تحقیر می‌کنند . او به همراه مادرش در کلبه‌ای روستایی روزگار می‌گذراند در حالی‌که پدرش مردی بسیار ثروتمند است و به آن‌ها یاری نمی‌رساند و آن‌ها را ترک کرده است . مریم در پانزده سالگی ناخواسته با مردی بزرگسال و بداخلاق به نام رشید ازدواج می‌کند . خلاصه‌ی زندگی مریم در تحقیرها ، توهین‌ها و کتک‌ زدن‌هایی خلاصه می‌شود که شوهرش بر او روامی‌دارد .

در بخشی دیگر از کتاب با دختر کوچکی به نام لیلا آشنا می‌شوید که از همان ابتدا با پسری به نام طارق دوست است و بر اثر ماجراهای بسیاری از هم جدا می‌مانند . والدین لیلا هر دو در جنگ داخلی کابل کشته می‌شوند و لیلا کسی را دیگر ندارد و از طارق هم باردار است . او در چنین شرایطی توسط رشید که همان همسر مریم است از زیر آوار نجات پیدا می‌کند .

رمان هزار خورشید تابان از میانه‌ی روایت خود به داستان آشنایی مریم و لیلا می‌پردازد که در حقیقت هسته‌ی اصلی داستان محسوب می‌شود . البته ناگفته نماند که رشید با لیلا که دیگر بی‌کس و کار است ازدواج می‌کند و مریم و لیلا در حقیقت هووی هم هستند و هر دو توسط رشید مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند و کتک می‌خورند و همین موضوع منجر به ایجاد ارتباط و صمیمیت میان شخصیت‌های اصلی داستان می‌شود .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب خرس به کوهستان آمد آلیس مونرو PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

6 مگابایت

تعداد صفحات

430 صفحه

نویسنده

خالد حسینی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب هزار خورشید تابان خالد حسینی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *