دانلود کتاب مارسل پروست مهدی سحابی PDF

30000تومان

پی دی اف دانلود کتاب مارسل پروست مهدی سحابی ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

دانلود کتاب مارسل پروست مهدی سحابی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب مارسل پروست نوشتهٔ اف. دابلیو. جی. همینگز و به‌دست مهدی سحابی ترجمه شده است و توسط نشر مرکز منتشر شده است. این کتاب تلاشی است برای فهم بهتر مارسل پروست و آثارش.

درباره کتاب مارسل پروست

خواندن آثار پروست نیازمند صبر و زمان است، به‌ویژه زمان، اما این زمان هرگز به هدر نمی‌رود. پس از گذراندن چند صفحه از «در جستجوی زمان گمشده»، جریانی پرقدرت و عمق‌های پنهان داستان به تدریج شما را به دنیای خود می‌کشاند. درخشش خیره‌کننده اثر مسیر شما را روشن خواهد کرد و همراهی با شخصیت‌های متعدد کتاب، تخیل شما را به پرواز درخواهد آورد.

پروست، یکی از دو نویسندهٔ برجسته نیمهٔ اول قرن بیستم، در دهم اوت 1871، چهل روز پس از پایان کمون پاریس، در اتوی به دنیا آمد. به دلیل بیماری آسم، او غالباً در خانه و به تنهایی به سر می‌برد و در همین دوران، اثر بزرگش را خلق کرد.

 کمی درباره مترجم کتاب مارسل پروست

مهدی سحابی، متولد 14 بهمن 1322 در قزوین، مترجم، نویسنده، روزنامه‌نگار، نقاش و عکاس ایرانی بود. او به‌ویژه به‌خاطر ترجمهٔ مجموعه «در جستجوی زمان از دست رفته» اثر مارسل پروست شناخته می‌شود. سحابی به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط بود و آثار زیادی را به و از این زبان‌ها ترجمه کرد.

او همچنین با نام مستعار «سهراب دهخدا» نقد فیلم می‌نوشت و در روزنامه «کیهان» به‌عنوان سردبیر فعالیت کرد. بعد از ترک «کیهان»، به عکاسی و تأسیس «کیهان آزاد» پرداخت و سپس به ترجمه و هنرهای تجسمی روی آورد.

سحابی در سال 1359 با امضای مستعار «یونس جوان‌رودی» کتاب «تسخیر کیهان» را منتشر کرد و در سال 1366 با ترجمهٔ رمان «شرم» جایزه بهترین کتاب سال جمهوری اسلامی را دریافت کرد. او در 18 آبان 1388 در پاریس درگذشت.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب موهبت کامل نبودن برنه براون PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

9 مگابایت

تعداد صفحات

94 صفحه

نویسنده

مهدی سحابی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب مارسل پروست مهدی سحابی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *