دانلود کتاب اعترافات مارگارت اتوود PDF

60000تومان

پی دی اف کتاب اعترافات مارگارت اتوود ، برای دانلود کلیک کنید.

دسته:

توضیحات

کتاب اعترافات مارگارت اتوود PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، سرگذشت ندیمه یا قصه ندیمه به انگلیسی (Tale Handmaid’s The) رمانی پادآرمانی نوشته مارگارت آتوود و منتشر شده در سال 1985 است. این رمان در ژانر علمی تخیلی جا می گیرد. هر چند خود نویسنده، با این که کتابش برنده جایزه آرتور سی کلارک که مخصوص کتاب های علمی تخیلی است.

 این کتاب سه راوی دارد و بر همین اساس می‌توان کتاب حاضر را به سه بخش تقسیم کرد. بخش اول در واقع نوعی فلش‌بک و مرور حوادث اتفاقات کتاب سرگذشت ندیمه است. در این بخش زنی به نام عمه لیدیا، ناظم و معلم اخلاق زنان، در مورد دست کشیدن از باورهای خود درباره‌ی آزادی، حقوق فردی و… حرف می‌زند و توضیح می‌دهد که چگونه زنان روی همه‌ی این باورها و اعتقادات خط بطلان بکشند و به یکی از طرفداران سینه‌چاک حکومت گیلیاد تبدیل شوند.

در دو بخش دیگر کتاب اعترافات، روایت داستان را به دو زنِ با نام‌های اگنس و نیکول سپرده است؛ زنانی جوان که دوره‌ی کودکی و نوجوانی خود را در حکومت گیلیاد گذرانده‌اند و حالا بعد از 15 سال از اتفاقات سرگذشت ندیمه، قرار است ما را به هزارتوی حکومتی ببرند که زن بودن در آن، شبیه کابوسی وحشتناک است.

هر کدام از این سه راوی درصددند تا روایتی علیه حکومت گیلیاد ارائه بدهند و برخی از ویژگی‌های این دولت خودکامه را به تصویر می‌کشند. رمان جذاب و خواندنی اعترافات، اثری قابل‌ تأمل و برجسته است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد و باید خوانده شود.

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب چرخ زمان کارلوس کاستاندا PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

45 مگابایت

تعدادصفحات

611 صفحه

نویسنده

مارگارت اتوود

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب اعترافات مارگارت اتوود PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *