دانلود کتاب ماهان کوشیار رضا قاسمی PDF

30000تومان

پی دی اف کتاب ماهان کوشیار رضا قاسمی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب ماهان کوشیار رضا قاسمی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، کتاب “ ماهان کوشیار ” نوشته رضا قاسمی، که در سال 1994 توسط انتشارات سوئد منتشر شده است ، نمایانگر سبک خاص نویسنده و تأثیرات عمیق موسیقی ایرانی بر آثارش می‌باشد . قاسمی که از سال 1365 در پاریس زندگی می‌کند ، به خاطر داستان‌هایش ، به ویژه “ همنوایی شبانه ارکستر چوب‌ها ” که در سال 1996 در آمریکا و در سال 1381 در ایران منتشر شد ، شناخته شده است و جوایز متعددی را به دست آورده است .

او علاوه بر نویسندگی ، در زمینه موسیقی نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته و به بداهه‌نوازی و آهنگسازی در سبک‌های مختلف ایرانی ، از جمله راست پنجگاه ، پرداخته است . “ ماهان کوشیار ” به عنوان یک اثر ادبی ، نه تنها داستانی جذاب را روایت می‌کند بلکه عمق فرهنگی و هنری موسیقی ایرانی را نیز به تصویر می‌کشد . 

معرفی رضا قاسمی

رضا قاسمی در سال 1328 در اصفهان به دنیا آمد اما اصلیت جنوبی دارد . اولین اثر او نمایشنامه کسوف بود که در 18 سالگی نوشت و دو سال بعد در دانشگاه تهران به روی صحنه برد . در سال 1355 جایزه اول « تلویزیون ملی ایران » برای بهترین نمایشنامه به اثر او چو ضحاک شد بر جهان شهریار تعلق گرفت .

او از سال 1349 ، همزمان با تحصيل در دانشکده هنرهای زيبا ، به نمايشنامه نويسی و کارگردانی تآتر پرداخت و آثاری چون کسوف ، آمد ورفت ، نامه هائی بدون تاريخ از من به خانواده ام و بالعکس ، و چاه را به صحنه آورد .

نویسندگی و کارگردانی سه نمایشنامه اتاق تمشیت ، ماهان کوشیار و معمای ماهیار معمار هم حاصل فعالیت او در دورهٔ پس از انقلاب است . اما شرایط کار برایش سخت شد و در سال 1365 ترک وطن گفت و از آن زمان در فرانسه زندگی می‌کند .

رمان معروف او با نام همنوایی شبانه ارکستر چوب‌ها در سال 1996 در آمریکا و در سال 1381 در ایران به چاپ رسید و جوایز مختلفی را برای نویسنده به ارمغان آورد .

وی در زمینه موسیقی ایرانی فعالیت کرده و به آهنگسازی و نوازندگی مانند بداهه‌نوازی در اصفهان و راست پنجگاه پرداخته‌است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب ییلاق انگلیسی مارک دوگن PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

2 مگابایت

تعداد صفحات

44 صفحه

نویسنده

رضا قاسمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب ماهان کوشیار رضا قاسمی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *