دانلود کتاب شهریار شهر سنگستان نقد و تحلیل اشعار مهدی اخوان ثالث شهریار شاهین دژی PDF

50000تومان

پی دی اف کتاب شهریار شهر سنگستان نقد و تحلیل اشعار مهدی اخوان ثالث شهریار شاهین دژی ، برای دانلود کلیک کنید .

دسته:

توضیحات

کتاب شهریار شهر سنگستان نقد و تحلیل اشعار مهدی اخوان ثالث شهریار شاهین دژی PDF توسط وب سایت جزوه پرو برای شما عزیزان تهیه شده است ، آشنایی با مهدی اخوان ثالث به عنوان یکی از مفاخر زبان و ادب فارسی و انس الفت با شعار آثار وی و تاثیر بسزای آثار اخوان در تثبیت و رواج شعر نیمایی از مهمترین انگیزه های تالیف این کتاب است . 

کتاب «شهريار شهر سنگستان» اثر شهريار شاهين دژی است که به بررسی زندگی ، نقد و تحليل اشعار مهدی اخوان ثالث ، شاعر معاصر می پردازد .

اين مجموعه به گفته‌ی ناشر ، تمهيدی است براي گريز از محيط گسترده و بی ژرفای نقد ادبی و جمع شدن مجموعه‌ای از انديشه‌ها و تفکرات تازه از منتقدان و صاحب‌نظران درباره‌ی شعر معاصر فارسی که در اين شماره به سراغ بررسی گفته‌ها و انديشه‌ی شاعر نامدار معاصر ، مهدی اخوان ثالث رفته است .

از سوی ديگر اين کتاب در بخش قابل توجهي به مرور نقدها و خاطرات شاعران و نويسندگان نامداری مانند عماد خراسانی ، عبدالحسين زرين‌کوب ، محمد علی اسلامی ندوشن ، غلامحسين يوسفی ، مهرداد بهار ، محمدرضا شفيعی کدکنی و … همراه شده است .

همچنين کتاب در بخشي بکر و بديع به بررسی اخوان در شعر ديگران شامل آثاری از پرويز ناتل خانلری ، مظاهر مصفا ، هوشنگ ابتهاج ، محمد قهرمان ، حسين منزوی و … پرداخته است .

📙💌 فایل های پیشنهادی جزوه پرو :

دانلود کتاب سیری در شعر فارسی عبدالحسین زرین کوب PDF

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

توضیحات تکمیلی

نوع فایل

PDF

حجم فایل

20 مگابایت

تعداد صفحات

512 صفحه

نویسنده

شهریار شاهین دژی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب شهریار شهر سنگستان نقد و تحلیل اشعار مهدی اخوان ثالث شهریار شاهین دژی PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *